Spring naar bijdragen

Hulp gevraagd in Eindhoven

Bruijntjes

Aanbevolen berichten

Donderdag 21 april a.s. hebben de kinderen van Basisschool Floralaan te Eindhoven een workshopdag. Team FredV en team Bruijntjes hebben voor 80 kinderen een speciale cache in de omgeving van de school uitgezet. Wie heeft zin en tijd om die dag ’s ochtends drie groepjes van 4 kinderen (tussen de 9 en 12 jaar) te begeleiden, en eventueel ’s middags 2 groepjes?

Graag een berichtje aan bruijntjes@gmail.com

Ingeborg van team Bruijntjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bruijntjes

goed initiatief.

Jammer genoeg heb ik wel zin, maar geen tijd om mee te helpen.

puur uit nieuwsgierigheid. Gaat het om het Zeelsterhof?!?! of Christiaan Huijgens?

oeps niet goed gelezen ;-)

groet,

Vinnie1

bewerkt door Vinnie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De GPS workshop is zeer succesvol verlopen. De kinderen hebben enthousiast gereageerd. Hier een aantal reacties uit het logboekje:

Sanne: COOL :w00t2:

Berna: het was vet gaaf

Richard: heel erg leuk zou het vaker willen doen

Judith: Hallo mensen, dit was supervet!

Fred en ik kijken dus terug op een zeer ontspannen en geslaagde dag, mede dankzij Fanny. Zij heeft haar groepjes prima naar de eindcache begeleid. Top, en daarvoor zelfs haar werkzaamheden op donderdagochtend geruild met een collega! Fanny, nogmaals bedankt namens Fred en ik, Gwendoline, Sjoerd, Jop, Charley, Berna, Aniek, Sanne, Tolunay, Laura, Max en Myrna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De GPS workshop is zeer succesvol verlopen. De kinderen hebben enthousiast gereageerd. Hier een aantal reacties uit het logboekje:

Sanne: COOL  :(

Berna: het was vet gaaf

Richard: heel erg leuk zou het vaker willen doen

Judith: Hallo mensen, dit was supervet!

Fred en ik kijken dus terug op een zeer ontspannen en geslaagde dag, mede dankzij Fanny. Zij heeft haar groepjes prima naar de eindcache begeleid. Top, en daarvoor zelfs haar werkzaamheden op donderdagochtend geruild met een collega! Fanny, nogmaals bedankt namens Fred en ik, Gwendoline, Sjoerd, Jop, Charley, Berna, Aniek, Sanne, Tolunay, Laura, Max en Myrna.

Die smoeltjes he als ze hem vinden :w00t2:

Tussen de 9 en de 12 he. Dan behandelen ze Vincent van Gogh. Wij hebben toen met de klas van onze dochter Van Gogh Revisited gedaan. Geowolf had de beschrijving helemaal kind vriendelijk gemaakt en nog een extra verrasing voor de kids (pakje drinken en snoepjes) er bij gedaan. De kids hebben een geweldige dag gehad. Voor foto's van die geweldige dag kijk hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...