Bruijntjes Geplaatst 16 april 2005 Share Geplaatst 16 april 2005 Donderdag 21 april a.s. hebben de kinderen van Basisschool Floralaan te Eindhoven een workshopdag. Team FredV en team Bruijntjes hebben voor 80 kinderen een speciale cache in de omgeving van de school uitgezet. Wie heeft zin en tijd om die dag ’s ochtends drie groepjes van 4 kinderen (tussen de 9 en 12 jaar) te begeleiden, en eventueel ’s middags 2 groepjes? Graag een berichtje aan bruijntjes@gmail.com Ingeborg van team Bruijntjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinnie1 Geplaatst 16 april 2005 Share Geplaatst 16 april 2005 (bewerkt) Bruijntjes goed initiatief. Jammer genoeg heb ik wel zin, maar geen tijd om mee te helpen. puur uit nieuwsgierigheid. Gaat het om het Zeelsterhof?!?! of Christiaan Huijgens? oeps niet goed gelezen ;-) groet, Vinnie1 16 april 2005 bewerkt door Vinnie1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruijntjes Geplaatst 17 april 2005 Auteur Share Geplaatst 17 april 2005 Even de tussenstand: tot op heden heeft nog niemand zich aangemeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruijntjes Geplaatst 20 april 2005 Auteur Share Geplaatst 20 april 2005 Gelukkig heeft Aragorn gereageerd en kan de workshop doorgaan. Met zoveel ervaring kán het niet fout gaan... Fanny, alvast bedankt. Ingeborg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 21 april 2005 Share Geplaatst 21 april 2005 Hoe is het gegaan? Ik had het bericht wel gezien en had er ook wel zin in, maar ik was bezet. (Rechtbankzaken die mij zeer aan het hart liggen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 22 april 2005 Share Geplaatst 22 april 2005 Volgens mij heel goed en het was nog hartstikke leuk om te doen ook! Kids enthousiast en bovendien supergoed weer (dat zullen we wel verdiend hebben). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruijntjes Geplaatst 22 april 2005 Auteur Share Geplaatst 22 april 2005 De GPS workshop is zeer succesvol verlopen. De kinderen hebben enthousiast gereageerd. Hier een aantal reacties uit het logboekje: Sanne: COOL Berna: het was vet gaaf Richard: heel erg leuk zou het vaker willen doen Judith: Hallo mensen, dit was supervet! Fred en ik kijken dus terug op een zeer ontspannen en geslaagde dag, mede dankzij Fanny. Zij heeft haar groepjes prima naar de eindcache begeleid. Top, en daarvoor zelfs haar werkzaamheden op donderdagochtend geruild met een collega! Fanny, nogmaals bedankt namens Fred en ik, Gwendoline, Sjoerd, Jop, Charley, Berna, Aniek, Sanne, Tolunay, Laura, Max en Myrna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 23 april 2005 Share Geplaatst 23 april 2005 De GPS workshop is zeer succesvol verlopen. De kinderen hebben enthousiast gereageerd. Hier een aantal reacties uit het logboekje:Sanne: COOL Berna: het was vet gaaf Richard: heel erg leuk zou het vaker willen doen Judith: Hallo mensen, dit was supervet! Fred en ik kijken dus terug op een zeer ontspannen en geslaagde dag, mede dankzij Fanny. Zij heeft haar groepjes prima naar de eindcache begeleid. Top, en daarvoor zelfs haar werkzaamheden op donderdagochtend geruild met een collega! Fanny, nogmaals bedankt namens Fred en ik, Gwendoline, Sjoerd, Jop, Charley, Berna, Aniek, Sanne, Tolunay, Laura, Max en Myrna. <{POST_SNAPBACK}> Die smoeltjes he als ze hem vinden Tussen de 9 en de 12 he. Dan behandelen ze Vincent van Gogh. Wij hebben toen met de klas van onze dochter Van Gogh Revisited gedaan. Geowolf had de beschrijving helemaal kind vriendelijk gemaakt en nog een extra verrasing voor de kids (pakje drinken en snoepjes) er bij gedaan. De kids hebben een geweldige dag gehad. Voor foto's van die geweldige dag kijk hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden