Spring naar bijdragen

offline cache


gpsannes

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik ben al bezitster van GSAK, Maar kriijg daar alleen de coordinaten, cachenaam, moeilijkheidsgraad ed. Niet de hele pagina. Wie heeft er voor mij een (ik weet wel niet wat het is) een pocket query file, zodat ik kan zien of het de moeite waard wordt om premium member te worden?

 

Is verzonden :dribble: .

 

Kreeg net een mailtje van gpsannes met de tekst: Het werkt!

 

Volgens mij weer een premium member erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Ben een beetje aan het stoeien met GSAK en als ik het goed begrijp krijg je andere (completere) bestanden als je premium lid bent.

 

Nu heb ik de volgende vragen:

 

Hoe krijg je deze bestanden: moet je deze downloaden of krijg je deze per e-mail gestuurd.

 

Hoe ziet GSAK er met deze bestanden uit (zou ik van iemand een voorbeeld kunnen krijgen?)

 

Is het de moeite waard om premium lid voor te worden

 

Alvast bedankt

 

Nickx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zeggen dat ik in het begin (een van de eerste keren dat ik GSAK had gedownload en geinstalleerd) door de bomen het bos niet meer zag, maar nu ik er mee aan het stoeien ben wordt steeds enthousiaster en gebruik ik nagenoeg geen andere programma's meer. Op een gegeven moment kreeg ik na de profperiode die rottige nag-screen, maar die is verwijdert, door het programma te sponsoren, al is het alleen maar om te zorgen dat de maker geen problemen met zijn vrouw krijgt. :ph34r:

 

Tevens ben ik premium-member geworden en download ik nu pq. Werkt perfect en als we dus weggaan zet ik alle caches op mijn pocket pc met GSAK en ik heb alles bij me.

 

Dat offline werkt goed op deze manier. Ik heb ook wel eens met een progje gewerkt die hele sites offline opslaat op je HDD, maar dat was teveel werk in vergelijking tot bovenstaande.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...