Spring naar bijdragen

Hoe maak ik POI's voor Geocaching voor TomTom?


Gast frikjet

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik denk dat je ze zelf moet maken.

Hier op het forum staat duidelijk omschreven hoe je dat moet doen.

 

De POI's voor geocachen die je kunt downloaden bij www.poihandler.com zijn bijna 2 jaar oud en volledig offdate.

 

Die PDAman mag wel eens weer nieuwe uploaden daar :D

 

PDAman? PDAman? waar ken ik die toch van??? :thumbup:

 

Ik hou van mezelf, en dat is wederzijds!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik heb er een die ik ooit op het Internet vond (kan de beruchte verouderde versie zijn waarover wordt gesproken maar dat weet ik niet) en elke week werk ik die bij met de nieuwste caches. Alle caches die in de wekelijkse mailing staan, niet in Duitsland liggen (tomtom beneluxkaart) en geen event zijn, voeg ik toe. Op verzoek kan ik dat bestand binnenkort wel beschikbaar stellen. Als je m nu al wil hebben, dan verzoek ik je om mij ff te mailen, dat kan via mijn geocaching-profile. Dan stuur ik een reactie met daarbij het bewuste tomtom-ov2-bestand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er een die ik ooit op het Internet vond (kan de beruchte verouderde versie zijn waarover wordt gesproken maar dat weet ik niet) en elke week werk ik die bij met de nieuwste caches. Alle caches die in de wekelijkse mailing staan, niet in Duitsland liggen (tomtom beneluxkaart) en geen event zijn, voeg ik toe. Op verzoek kan ik dat bestand binnenkort wel beschikbaar stellen. Als je m nu al wil hebben, dan verzoek ik je om mij ff te mailen, dat kan via mijn geocaching-profile. Dan stuur ik een reactie met daarbij het bewuste tomtom-ov2-bestand.

 

Die beruchte oude versie waar jij naar refereert is een versie die van mijn hand komt. Als hetdezelfde versie is, heb je er echt niets meer aan :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:thumbdown: Waar kan ik POI's voor GeoCaching downloaden voor TomTom?

 

Wat ik al eerder wilde zeggen, je moet het zelf maken.

 

Hier op het forum wordt duidelijk genoeg omschreven hoe dat te doen. Met o.a. de al eerder omschreven GSAK.

 

Ik heb er ooit een soort handleidingetje geschreven dat HIER te vinden is.

 

Wil je alle caches van Nederland up to date hebben? Dan moet je lid worden van geocaching.com 30 dollar per jaar en je kunt o.a. alle caches downloaden in een GPX file.

Dat hebben wij ook gedaan en zo komen we aan al die files.

 

Ik weet trouwens niet of het wel zo handig is om alle 1800 caches van Nederland in een ov2 file te hebben in TTN. Het kaartje kan zo wel eens heel onoverzichtelijk worden op sommige plaatsen in Nederland.

 

Wil je alle 1800 caches van Nederland up to date hebben? In TTN format? GPXformat? WPT format? Dan mail me maar even. Ik heb je emailadres daar voor nodig.

De file voor TTN is te downloaden op: http://members.home.nl/ead/Geocaching.ov2 Deze file is bijna iedere dag up to date, totdat ik er geen zin meer heb.

Maar, lees wel ff de handleiding die ik al eerder vermeld heb. Zelf doen is mooier en gemakkelijk en maar een kwestie van een paar minuten. En dan kun je ook ov2 files maken van de caches die je bv die dag wilt doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik heb vandaag een actuele ov2 gemaakt voor de TomTom met afzonderlijke icoontjes voor casual, multi, virtual en webcam caches. :thumbup:

Mail even naar cve.gps@versatel.nl en je krijgt ze van me.

Geef daarbij aan of je ze eenmalig wilt, of met regelmaat. Ik heb het plan om regelmatig een nieuwe te maken.

bewerkt door cve.gps
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

:thumbup:

:eek: Waar kan ik POI's voor GeoCaching downloaden voor TomTom?

 

Wat ik al eerder wilde zeggen, je moet het zelf maken.

 

Hier op het forum wordt duidelijk genoeg omschreven hoe dat te doen. Met o.a. de al eerder omschreven GSAK.

 

Ik heb er ooit een soort handleidingetje geschreven dat HIER te vinden is.

 

Wil je alle caches van Nederland up to date hebben? Dan moet je lid worden van geocaching.com 30 dollar per jaar en je kunt o.a. alle caches downloaden in een GPX file.

Dat hebben wij ook gedaan en zo komen we aan al die files.

 

Ik weet trouwens niet of het wel zo handig is om alle 1800 caches van Nederland in een ov2 file te hebben in TTN. Het kaartje kan zo wel eens heel onoverzichtelijk worden op sommige plaatsen in Nederland.

 

Wil je alle 1800 caches van Nederland up to date hebben? In TTN format? GPXformat? WPT format? Dan mail me maar even. Ik heb je emailadres daar voor nodig.

De file voor TTN is te downloaden op: http://members.home.nl/ead/Geocaching.ov2 Deze file is bijna iedere dag up to date, totdat ik er geen zin meer heb.

Maar, lees wel ff de handleiding die ik al eerder vermeld heb. Zelf doen is mooier en gemakkelijk en maar een kwestie van een paar minuten. En dan kun je ook ov2 files maken van de caches die je bv die dag wilt doen.

Ik hoop dat je er nog wel ff mee doorgaat. Ik heb hem nu in mijn PDA gezet en het werkt voortreffelijk.

Ook het icoontje dat jemeestuurt is top.

 

Harstikke bedankt

 

Team Bromsnor aka Joop :thumbup::thumbup:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...