Spring naar bijdragen

Geocaching.com wat is er aan de hand ?? - Geen founds meer bij de logs


Mumzle

Aanbevolen berichten

Op het forum van MegaHeks las ik dat er geen founds meer worden vermeld bij het geplaatste log. Kon het eerst niet geloven, maar inderdaad  :butbut: er staat niets meer vermeld !!

 

Wat vinden wij hiervan ? Zo kort na de discussie van de statistieken  :blush:

 

Moeten wij nu niet eens in verweer komen tegen deze praktijken ? Geoman, wellicht nog even bellen naar Hawkeyes, zodat hij dit ook even meeneemt. Je zou toch bijna overstappen naar een andere site!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Blijf er bij dat ik er n iet blij mee ben.

 

Ik ook niet. En gecombineerd met het verhaal van Zenz: Waarom blijft het aantal found niet gewoon statisch? Dat betekent dan dat het getal op het moment van vinden van de cache het aantal gevonden caches van de cacher op dat moment aangeeft. De logpagina hoeft dan niet telkens opnieuw gegenereerd te worden en het getal geeft extra informatie die we voorheen nog niet hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is misschien wel een leuke aanpassing. Dan heet het geen "gevonden caches: ***", maar iets als "found as ***ste cache".  In ieder geval kan die wel statisch gedaan worden, zodat de bezwaren wat betreft capaciteitsproblemen niet hoeven te gelden.

Het wordt waarschijnlijk wel _erg_ lastig om dit met terugwerkende kracht te doen.

 

<Jos>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En gecombineerd met het verhaal van Zenz: Waarom blijft het aantal found niet gewoon statisch? Dat betekent dan dat het getal op het moment van vinden van de cache het aantal gevonden caches van de cacher op dat moment aangeeft.

Ik ben er wel blij mee dat er iets aan de snelheid is gedaan. Dat het ten koste is gegaan van de founds is wel jammer.

 

Op het .COM forum is er een poll gaande (gestart door Jeremy) om te kijken of er interesse is in een statische found. Dit houdt in dat de founds gelijk blijven totdat de pagina wordt ververst door een vondst, travel-bug of wijziging. Eigenlijk zoals krix het voorstelt.

Dus allemaal gaan stemmen op het .COM forum (discuss Geocaching).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt het ook dat er geen foto’s geplaatst kunnen worden :cry:

Ik heb vandaag weer twee Virtual caches waarbij je de foto moet kunnen overleggen.

En bij de tweede kan ik ook al niet meer inloggen???:blush:

Waar is dat nu weer goed voor of wordt het geocaching.com allemaal te veel?:sleeping:

Niet elke verandering is een verbetering.

Willem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 90-1015262279

De founds zijn weer terug, maar zijn niet 100% accuraat: ze worden aangepast als de pagina opnieuw wordt gerenderd vanwege een nieuwe log. Een prima oplossing wat mij betreft!

 

Daarnaast staan volgens mij je coordinaten nu onder je naam, als je die tenminste hebt ingevuld in je profiel...

 

Zenz :blush:

 

- overigens is dit verreweg de meest 'buggie' update die ik Jeremy heb zien doen - ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu heb ik het probleem dat ik ben ingelogt via mijn cache pagina, en naar een andere pagina ga komt er boven te staan you ar logged outt  

Wat ik dan ook doe  ik kom er niet meer ingelogd , wat is er aan de hand?

Help !!

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...