Mumzle Geplaatst 16 september 2002 Share Geplaatst 16 september 2002 Op het forum van MegaHeks las ik dat er geen founds meer worden vermeld bij het geplaatste log. Kon het eerst niet geloven, maar inderdaad :butbut: er staat niets meer vermeld !! Wat vinden wij hiervan ? Zo kort na de discussie van de statistieken Moeten wij nu niet eens in verweer komen tegen deze praktijken ? Geoman, wellicht nog even bellen naar Hawkeyes, zodat hij dit ook even meeneemt. Je zou toch bijna overstappen naar een andere site! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 90-1015262279 Geplaatst 16 september 2002 Share Geplaatst 16 september 2002 Zie mijn posting bij deze thread. Het is een concessie aan de snelheid. Zenz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mumzle Geplaatst 16 september 2002 Auteur Share Geplaatst 16 september 2002 Zenz, ik had dat nog even niet gelezen. Blijf er bij dat ik er n iet blij mee ben. Tevens ben ik bang wat de volgende stap zal zijn. Zoals ik in het andere thread nu schreef: "Wordt het niet tijd voor afscheiding?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rovertje Geplaatst 17 september 2002 Share Geplaatst 17 september 2002 Ik zie ook net dat de link naar de hunters' websites, bij de logs, ook niet meer werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krix Geplaatst 17 september 2002 Share Geplaatst 17 september 2002 Blijf er bij dat ik er n iet blij mee ben. Ik ook niet. En gecombineerd met het verhaal van Zenz: Waarom blijft het aantal found niet gewoon statisch? Dat betekent dan dat het getal op het moment van vinden van de cache het aantal gevonden caches van de cacher op dat moment aangeeft. De logpagina hoeft dan niet telkens opnieuw gegenereerd te worden en het getal geeft extra informatie die we voorheen nog niet hadden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rwarmer Geplaatst 17 september 2002 Share Geplaatst 17 september 2002 Dat is misschien wel een leuke aanpassing. Dan heet het geen "gevonden caches: ***", maar iets als "found as ***ste cache". In ieder geval kan die wel statisch gedaan worden, zodat de bezwaren wat betreft capaciteitsproblemen niet hoeven te gelden. Het wordt waarschijnlijk wel _erg_ lastig om dit met terugwerkende kracht te doen. <Jos> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waterboys Geplaatst 17 september 2002 Share Geplaatst 17 september 2002 En gecombineerd met het verhaal van Zenz: Waarom blijft het aantal found niet gewoon statisch? Dat betekent dan dat het getal op het moment van vinden van de cache het aantal gevonden caches van de cacher op dat moment aangeeft. Ik ben er wel blij mee dat er iets aan de snelheid is gedaan. Dat het ten koste is gegaan van de founds is wel jammer. Op het .COM forum is er een poll gaande (gestart door Jeremy) om te kijken of er interesse is in een statische found. Dit houdt in dat de founds gelijk blijven totdat de pagina wordt ververst door een vondst, travel-bug of wijziging. Eigenlijk zoals krix het voorstelt. Dus allemaal gaan stemmen op het .COM forum (discuss Geocaching). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 17 september 2002 Share Geplaatst 17 september 2002 Klopt het ook dat er geen foto’s geplaatst kunnen worden Ik heb vandaag weer twee Virtual caches waarbij je de foto moet kunnen overleggen. En bij de tweede kan ik ook al niet meer inloggen??? Waar is dat nu weer goed voor of wordt het geocaching.com allemaal te veel?:sleeping: Niet elke verandering is een verbetering. Willem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mumzle Geplaatst 17 september 2002 Auteur Share Geplaatst 17 september 2002 [b:post_uid0]Hé luister, DE FOUNDS staan er weer bij [/b:post_uid0] Denk dat er teveel tegenstemmen waren. Dan maar wat langzemer, maar dit maakte toch ook deel uit van de sport. Geweldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 90-1015262279 Geplaatst 18 september 2002 Share Geplaatst 18 september 2002 De founds zijn weer terug, maar zijn niet 100% accuraat: ze worden aangepast als de pagina opnieuw wordt gerenderd vanwege een nieuwe log. Een prima oplossing wat mij betreft! Daarnaast staan volgens mij je coordinaten nu onder je naam, als je die tenminste hebt ingevuld in je profiel... Zenz - overigens is dit verreweg de meest 'buggie' update die ik Jeremy heb zien doen - ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 18 september 2002 Share Geplaatst 18 september 2002 Nu heb ik het probleem dat ik ben ingelogt via mijn cache pagina, en naar een andere pagina ga komt er boven te staan you ar logged outt Wat ik dan ook doe ik kom er niet meer ingelogd , wat is er aan de hand? Help !! Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden