jati Geplaatst 22 maart 2005 Geplaatst 22 maart 2005 In het Vakblad Natuur, Bos en landschap (maart 2005) is een artikel gepubliceerd over geocaching. Bijzonder is dat het is geschreven door Wim Romeijn, 'beheerder' van bossen en natuurterreinen van de gemente Ede. Het artikel geeft een beeld van hoe de beheerders van de Zuid-Veluwe tegen geocaching aankijken.
De Roode Loper Geplaatst 22 maart 2005 Geplaatst 22 maart 2005 Is het mogelijk dat het artikel voor een ieder zicht/leesbaar wordt?
Kruimeldief Geplaatst 22 maart 2005 Geplaatst 22 maart 2005 <{POST_SNAPBACK}> Leuke naam. Zo heet mijn Siamese kat ook. Vreemde naam eigenlijk voor een kat of een cacher als je bedenkt dat het Indonesisch teakhout is Is het mogelijk dat het artikel voor een ieder zicht/leesbaar wordt? <{POST_SNAPBACK}> Dat zou wel zo prettig zijn en scheelt ons eigenlijk veel gezoek
chamsin Geplaatst 22 maart 2005 Geplaatst 22 maart 2005 (bewerkt) Kan iemand scannen? Jij Jati?! Dan en wil ik er wel een PDF van bakken... Nu nog een plek om neer te zetten... <{POST_SNAPBACK}> Leuke naam. Zo heet mijn Siamese kat ook. Vreemde naam eigenlijk voor een kat of een cacher als je bedenkt dat het Indonesisch teakhout is Is het mogelijk dat het artikel voor een ieder zicht/leesbaar wordt? <{POST_SNAPBACK}> Dat zou wel zo prettig zijn en scheelt ons eigenlijk veel gezoek <{POST_SNAPBACK}> 22 maart 2005 bewerkt door chamsin
elsinga Geplaatst 22 maart 2005 Geplaatst 22 maart 2005 Die plek om neer te zetten is zo gevonden. Wil ik ook wel faciliteren. Ruimte genoeg op de thuisserver.
chamsin Geplaatst 22 maart 2005 Geplaatst 22 maart 2005 Kom maar op dan!! Die plek om neer te zetten is zo gevonden. Wil ik ook wel faciliteren. Ruimte genoeg op de thuisserver. <{POST_SNAPBACK}>
Doler Geplaatst 22 maart 2005 Geplaatst 22 maart 2005 Het artikel krijg ik zo niet direct gevonden, maar de aankondiging lijkt niet negatief .... http://www.vakbladnatuurboslandschap.nl/in...=nieuws&frames= Zeer benieuwd naar de inhoud aangezien wij een nieuwe cache in deze regio in voorbereiding hebben.
Biertjuh Geplaatst 22 maart 2005 Geplaatst 22 maart 2005 Kan iemand scannen? Jij Jati?! Vreemd, iemand start een draadje, er wordt hem/haar iets gevraagd en dan verder geen antwoord Ben zeer benieuwd naar dit artikel. Ruud
chamsin Geplaatst 22 maart 2005 Geplaatst 22 maart 2005 Wel druk hier... 12 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users) 11 Members: chamsin, Piet&Lein, Doler, Quaerens, BushMan, Femke & Sandor, Twumi, DearHunter, Raoul, antarctica, elsinga Kan iemand scannen? Jij Jati?! Vreemd, iemand start een draadje, er wordt hem/haar iets gevraagd en dan verder geen antwoord Ben zeer benieuwd naar dit artikel. Ruud <{POST_SNAPBACK}>
MegaHeks Geplaatst 22 maart 2005 Geplaatst 22 maart 2005 (bewerkt) Wel druk hier... 12 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users) 11 Members: chamsin, Piet&Lein, Doler, Quaerens, BushMan, Femke & Sandor, Twumi, DearHunter, Raoul, antarctica, elsinga 16 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users) 16 Members: MegaHeks, Kapitein Haak, Vinnie1, j-roon, bitte ein bit, Saffier, debendevanvier, Doler, elsinga, chamsin, Piet&Lein, Quaerens, BushMan, Femke & Sandor, Twumi, DearHunter Ontopic Meestal verschijnt het artikel later pas op i-net omdat ze betalers voor laten gaan. Dus yes ik wil ook een ingescande lezen 22 maart 2005 bewerkt door MegaHeks
Kapitein Haak Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 In elk geval klinkt dit ook voor mijn regio bemoedigend, misschien dat ik nu toch ook maar eens een poging moet wagen tot plaatsing van een cache. Zal er eens over nadenken. Groeten Haak.
De Roode Loper Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Bedankt voor het plaatsen van het artikel. Ziet er goed en positief uit. Nu nog wat medewerking van de Landschappen, in mijn geval het Geldersch Landschap .
debendevanvier Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 hmm dat klinkt positief ik heb gisteren met boswachter gebeld! en ik moet mijn routes op kaart inleveren en dan gaat hij er naar kijken Jolanda mv 4
Aanbevolen berichten