Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

In het Vakblad Natuur, Bos en landschap (maart 2005) is een artikel gepubliceerd over geocaching. Bijzonder is dat het is geschreven door Wim Romeijn, 'beheerder' van bossen en natuurterreinen van de gemente Ede. Het artikel geeft een beeld van hoe de beheerders van de Zuid-Veluwe tegen geocaching aankijken.

Geplaatst (bewerkt)

Kan iemand scannen? Jij Jati?!

Dan en wil ik er wel een PDF van bakken...

Nu nog een plek om neer te zetten...

Leuke naam. Zo heet mijn Siamese kat ook. Vreemde naam eigenlijk voor een kat of een cacher als je bedenkt dat het Indonesisch teakhout is ;)

Is het mogelijk dat het artikel voor een ieder zicht/leesbaar wordt?

Dat zou wel zo prettig zijn en scheelt ons eigenlijk veel gezoek :thumbup:

bewerkt door chamsin
Geplaatst

Vreemd, iemand start een draadje, er wordt hem/haar iets gevraagd en dan verder geen antwoord :cry:

Ben zeer benieuwd naar dit artikel.

Ruud :beerchug:

Geplaatst

Wel druk hier... :eek:

12 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)

11 Members: chamsin, Piet&Lein, Doler, Quaerens, BushMan, Femke & Sandor, Twumi, DearHunter, Raoul, antarctica, elsinga

Vreemd, iemand start een draadje, er wordt hem/haar iets gevraagd en dan verder geen antwoord :cry:

Ben zeer benieuwd naar dit artikel.

Ruud :beerchug:

Geplaatst (bewerkt)
Wel druk hier...  :beerchug:

12 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)

11 Members: chamsin, Piet&Lein, Doler, Quaerens, BushMan, Femke & Sandor, Twumi, DearHunter, Raoul, antarctica, elsinga

16 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)

16 Members: MegaHeks, Kapitein Haak, Vinnie1, j-roon, bitte ein bit, Saffier, debendevanvier, Doler, elsinga, chamsin, Piet&Lein, Quaerens, BushMan, Femke & Sandor, Twumi, DearHunter

Ontopic

Meestal verschijnt het artikel later pas op i-net omdat ze betalers voor laten gaan.

Dus yes ik wil ook een ingescande lezen

bewerkt door MegaHeks
Geplaatst

In elk geval klinkt dit ook voor mijn regio bemoedigend, misschien dat ik nu toch ook maar eens een poging moet wagen tot plaatsing van een cache. Zal er eens over nadenken.

Groeten Haak.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...