masterchef Geplaatst 20 maart 2005 Geplaatst 20 maart 2005 Hej, Welke software is onmisbaar voor de geocacher? Ik heb al eens rond gekeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Greetz Masterchef
Peetee Geplaatst 20 maart 2005 Geplaatst 20 maart 2005 (bewerkt) Hoeveel wil je er hebben? CacheMaps CompeGPS CompeGPS Land Easy Travel Plus 3.0 EasyGPS eMapZone ExpertGPS EZJTrack FlexGPS Fugawi G7ToWin Garmin MapSource GarTrax GARtrip GEM Geobuddy Geocaching Swiss Army Knife GPS Babel GPS Photo Link Software GPS Positioner Smart & Pro GPS TrackMaker GPS Utility GPSdb GPSmaster GPSS GpsWarn (beveiliging) http://www.cachemaps.tk/ MagWay MapFix (voor OziExplorer) MeMap Memory-map navigatie MS Autoroute Navigation-Wonder OziExplorer (tip) OziExplorer 3D PanTerra PC-Center PCTrans RoboGEO Route 66 Swiss Map 100 TopoFusion TOURATECH VisualGPS Waypoint+ WinGPS Pro (geplukt van http://geocaching.pagina.nl, waar je ook de linkjes kunt vinden) In dit rijtje gebruik ik zelf EasyGps (www.easygps.com) het meest. 20 maart 2005 bewerkt door Peetee
Kruimeldief Geplaatst 21 maart 2005 Geplaatst 21 maart 2005 En dan is hij nog vergeten: GSAK De beste ExpertGPS, de betaalde versie van EasyGPS
Peetee Geplaatst 21 maart 2005 Geplaatst 21 maart 2005 En dan is hij nog vergeten: GSAK De beste ExpertGPS, de betaalde versie van EasyGPS Helemaal waar!! En ik maar denken dat ik zo lekker volledig was ...
Kruimeldief Geplaatst 21 maart 2005 Geplaatst 21 maart 2005 En dan is hij nog vergeten: GSAK De beste ExpertGPS, de betaalde versie van EasyGPS <{POST_SNAPBACK}> Helemaal waar!! En ik maar denken dat ik zo lekker volledig was ... <{POST_SNAPBACK}> Nou ja, als er ook zoveel keuze is dan is het mogelijk dat je er een overslaat Vergeten we good old TomTom ook nog als jij de route66 er tussen hebt staan.
Peetee Geplaatst 21 maart 2005 Geplaatst 21 maart 2005 Ik mis de Cabo's nog! De wát? Wat zijn "de Cabo's"?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden