Spring naar bijdragen

Wat mis ik nog??


debendevanvier

Aanbevolen berichten

Ben ik nog iets vergeten?

 

Ik zou niet met de PPC gaan cachen. 1x loslaten en hij is kaduuk....

 

puf niet nodig leuk om mee tespelen :crybaby:

 

Jolanda

GPS is voor wandeling kunnen kids dat mooi doen :crybaby:

Die andere voor manlief :angry:

 

OK :angry: wilde je waarschuwen dat een PPC natuurlijk niet stootvast of waterafstotend is.

Denk dus dat de kids de cachen gaan vinden nu ;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hele bossen gaan er aan van al dat uitprinten :thumbup:

 

Heb wel een PDA, maar gebruik die niet meer zo vaak met cachen.

Soms in de auto als routeplanner, maar m'n neus blijkt toch een beter compas te hebben :dribble:

 

Wel handig als je meerdere cachebijschrijvingen bij je wil hebben. Maar dat switchen tussen notities en de beschrijving is dan weer irritant.

Daar zou een beter programma voor moeten komen ;) Iets dat een beschrijving en notities laat samenvallen.

 

Toch is een PDA als extra cache-database niet verkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die andere voor manlief  :kiss:

Ik wil ook zo'n vrouw.

 

Moet alles zelf kopen tot aan de prikstokken toe. :o

 

OK OK zij haalt de goodies. :D

 

Maar daar haal ik wel wat aan. Prikstokken of iets dergelijks is ook makkelijk.

Niet om de parkeerplaats te vinden natuurlijk maar wel voor de cache.

Verder hebben wij niet zoveel bij ons.

Kompasje, goodies, potloden, pennen, schrijfpapier en een calculator omdat Lantaarns nou eenmaal slecht kunnen hoofdrekenen. :)

Extra kleren, geld, eten, drinken, geodriehoek, passer, kaartmateriaal, deken, log stickers, camera, extra batterijen, verbanddoos, noodlijst, PMR's, hoofdlampje, multitool, beschrijvingen van de caches, GSM en een spanningszoeker omdat ik allergisch ben voor schrikdraad.

 

Tot slot: Goede ogen en een realistisch denkvermogen. Kan geen GPS tegen op.

 

Dus om nou te zeggen dat we veel meenemen, nou nee. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:) Wij deden eerst alles alleen met de GPS. We reden dan met de auto of de fiets in de richting van het pijltje en da's niet altijd even makkelijk! Zeker op de laatste meters zaten we dan aan de verkeerde kant van het water of de spoorlijn of de snelweg o.i.d. :kiss:

Nu hebben we een Topografische atlas van de ANWB en een programmaatje om coordinaten om te rekenen naar RD. We kunnen nu in elk geval iets beter inschatten waar we ongeveer moeten zijn. De atlas blijft lekker in de auto (beetje zwaar) en de rest doen we met de GPS! Ik ben een computer nitwit :D dus ik lees wel eens jaloersig over mensen die met allerlei software programma's in de weer zijn, maar da's aan mij denk ik niet besteed! Zo lukt het ons ook wel!

We hebben in elk geval vaak lol, en soms een kleine echtelijke twist! :o

Veel plezier allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet alles zelf kopen tot aan de prikstokken toe.

 

Prikstokken vinden wij in het bos :cry:

 

Jolanda mv 4

 

Ja, klopt. Moet je die dingen dan kopen? Ik heb er al meer dan een jaar eentje in de kofferbak liggen die bij een cache als spoiler in de grond gedrukt op ons stond te wachten.

Echt zo van, niet zoeken hoor, onder mijn prikker ligt de cache....

 

Wat dus ook klopte.

 

Goh, wie was toch ook al weer de vorige logger van die cache??? :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

### Moderatie note: ###

 

Maar, huh, voor alle duidelijkheid. De topic is: Wat mis ik nog en de subtitle is: "Software op een rij "

 

Met andere woorden, wat mis ik nog aan software als ik een PDA met TomTom koop om naar de caches te navigeren. Wat kan ik nog meer voor nuttige software op de PPC zetten voor het cachen......

 

Dus niet weer een draadje met: Ik ga cachen en ik neem mee..... Daar is dus al een draadje voor en voor wat betreft software voor op een PPC tbv geocachen of navigeren is ook al voldoende te vinden op het forum via de zoekfunctie.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prikstokken vinden wij in het bos :cry:
Ja, klopt. Moet je die dingen dan kopen? Ik heb er al meer dan een jaar eentje in de kofferbak liggen die bij een cache als spoiler in de grond gedrukt op ons stond te wachten.

Echt zo van, niet zoeken hoor, onder mijn prikker ligt de cache....

 

Dat is vorige maand ook al een keer gebeurd bij UNIX cache 1 (06-02-05 en 11-02-05). Een echt weggevertje dus.. :blink:

 

Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...