Spring naar bijdragen

TomTom3


Team Firefox

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

TomTom zelf en de GPS driver moeten op de PPC geïnstalleerd worden en niet op een geheugenkaart. Als je TomTom wel op een geheugenkaart installeerd heb je kans dat het niet werkt.

 

Verder kan het gebeuren dat als je de kaarten op de geheugenkaart gaat installeren via ActiveSync, dus terwijl de kaart nog in de PPC zit, dat er ook iets fout gaat. Dat heeft vaak te maken met de "snelheid" van je PPC.

Het beste is de folder met de kaarten te installeren op je geheugenkaart via een cardreader/writer die je op je PC hebt aangsloten.

Als je die niet hebt, kopen of lenen. Spul kost niets en scheelt je een hoop ellende.

 

Als je bovenstaand gebruikt, kan het niet fout gaan.... Of je moet een illegale versie hebben van TomTom. Dan heb je alle kans dat het niets is en niets wordt.

 

En wat Team Underground betreft..... wat bedoel je in vredesnaam met de geheugenkaart op lock zetten?

Als je de schrijfbeveiliging bedoelt, nee, je mag hem niet op schrijfbeveiligen zetten. TomTom moet daar wel op kunnen schrijven. En nee, een schrijfbeveiliging gelocked of niet, TomTom kan er niet afvallen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van die schrijfbeveiliging op een SD kaart is ook nieuw voor mij, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik gisteren de eerste SD van mijn leven kocht ;) . De kaarten staan inderdaad op de SD kaart en de rest in de PDA. De GPS driver werkt trouwens wel en geeft goede ontvangst binnenshuis! Wat betreft het niet werken van Navigator, heb ik een vermoeden dat ik ergens een bestandje mis, dus dat wordt even spitten en googelen. :beerchug:

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat Team Underground betreft..... wat bedoel je in vredesnaam met de geheugenkaart op lock zetten?

Als je de schrijfbeveiliging bedoelt, nee, je mag hem niet op schrijfbeveiligen zetten. TomTom moet daar wel op kunnen schrijven. En nee, een schrijfbeveiliging gelocked of niet, TomTom kan er niet afvallen :beerchug:

 

ik bedoelde te zeggen dat ik een defecte 128 mb SD kaart het die wanneer je hem op lock zet alle gegevens wist. (Bij een SD kaart van Sandisk staat er gewoon lock op de zijkant).

 

retail_sdcard.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van die schrijfbeveiliging op een SD kaart is ook nieuw voor mij, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik gisteren de eerste SD van mijn leven kocht ;) . De kaarten staan inderdaad op de SD kaart en de rest in de PDA. De GPS driver werkt trouwens wel en geeft goede ontvangst binnenshuis! Wat betreft het niet werken van Navigator, heb ik een vermoeden dat ik ergens een bestandje mis, dus dat wordt even spitten en googelen. :beerchug:

Tja, vreemd. Welk bestand mis je dan zou ik bijna vragen, maar laat maar, voordat ik straks moet ingrijpen.

 

Even zien hoor.... de kaarten wel zoals ik beschreef, via een cardreader gedaan? 80% van de installaties rechtsstreeks gaan fout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor, niet via een cardreader gedaan. Dus via aktivesync vanaf de PC naar de SD in de PDA. Een ontbrekend bestandje heb ik nu en Benelux draait nu!

 

Uitstekend dan :thumbup: Meestal als je via active sync zulke grote bestanden overjodeld, gaat er wat mis.

 

Het advies is dus, indien mogelijk, gebruik een cardreader :angry:

 

Nou, navigeer ze dan maar.

 

Nu nog de Kruimelmethode om de waypoints van de caches als POI in TomTom en je rijdt relaxed naar de cache toe.

Het is vergeleken met de "ouderwetse" methode een verademing.

 

Groetjes van een medeaandeelhouder TT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK, Kruimel, dat ga ik zeker nog wel proberen. TT is eigenlijk voor autonavigatie bedoeld, dus ook hier. Maar naar het eerste waypoint rijden met TT is natuurlijk wel erg relaxed. Alleen is het volgens mij niet mogelijk om coordinaten zelf in te tikken. Trouwens toch wel weer een aantal bugs tegen gekomen :D . Heb ik nou altijd.... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben benieuwd of iemand me kan helpen met het volgende: ik heb checkpoint nu op de PDA staan en de soundfile's nog ergens op de harddisk van de PC. Hoe krijg ik nu deze files's naar m'n PDA? Welke handelingen moeten daarvoor worden verricht?

 

Zal er vanmiddag of vanavond op reageren :ph34r: Moet nu een paar uur werken :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...