pirri Geplaatst 12 maart 2005 Geplaatst 12 maart 2005 Ik heb het programma Img2ozf geinstalleerd, ik krijg mijn gifs ook geconverteerd, maar waar en hoe moet ik ze naar mijn pocket pc sturen zodat mijn oziCE ze kan ophalen?
0 Cachemier Geplaatst 12 maart 2005 Geplaatst 12 maart 2005 Gewoon het ozf2 bestandje én het map bestand naar je pda kopieren en klaar is Kees.
0 GB-team Geplaatst 12 maart 2005 Geplaatst 12 maart 2005 Voor OzieCe moet je ze omzetten in het ozf-formaat van Oziexplorer. Hierdoor zijn ze( meestal) al een pak kleinder en worden ze sneller opgeladen. Deze kaarten zet je dan in de map Maps en je kan verder
0 pirri Geplaatst 12 maart 2005 Auteur Geplaatst 12 maart 2005 Ik ben al op weg het ozf2 bestand staat erin, maar het .map bestand zie ik effe niet!!
0 Kapitein Haak Geplaatst 12 maart 2005 Geplaatst 12 maart 2005 Ik ben al op weg het ozf2 bestand staat erin, maar het .map bestand zie ik effe niet!! <{POST_SNAPBACK}> Is die ozf2 kaart wel gekalibreerd dan? groeten Haak.
0 GB-team Geplaatst 13 maart 2005 Geplaatst 13 maart 2005 Je moet 2 bestanden kopiëren naar die map. 1. bestand met naam van de kaart en eindigend op .ozf2 2. bestand met naam van de kaart en eindigend op _ozf.map Dat zou moeten lukken. Zet ze beiden gerust in dezelfde map.
0 pirri Geplaatst 13 maart 2005 Auteur Geplaatst 13 maart 2005 Het is gelukt! Ik snapte de functie van het .map bestand helemaal niet. Inderdaad; bij elkaar gezet. Maar nu gaat het hard met mijn memory...
0 GB-team Geplaatst 14 maart 2005 Geplaatst 14 maart 2005 In dit map-bestand staan alle gegevens die je nodig hebt van de desbetreffende kaart. Doe maar eens open in een editor, en je zal zien wat ik bedoel. Wat is probleem memory ?
0 pirri Geplaatst 14 maart 2005 Auteur Geplaatst 14 maart 2005 Mijn PPC (dell axim 5) wordt instabiel, OziCE start niet op, maar blijft hangen. Er komt een melding met 'low memory'. Pas als via settings>memory>running programs alle draaiende programma's afsluit gaat het weer. Maar dat is erg onhandig. Als je eens bv. "calender' activeert en gewoon afsluit met het kruisje rechtsboven, blijft het toch in het lijstje van running programs staan.
0 GB-team Geplaatst 14 maart 2005 Geplaatst 14 maart 2005 Oplossing is het afsluiten van de programma's door de knop rechtsonderaan (bij IPAQ toch) te gebruiken. Deze ITask knop kan sneller alles afsluiten, en het is meteen gewist uit geheugen. Weet niet of dit zo is bij alle PDA's. (wel een handige functie)
0 Kapitein Haak Geplaatst 14 maart 2005 Geplaatst 14 maart 2005 (bewerkt) Ook geen drukknop voor softreset??? mio mitaq heeft dat aan de zijkant. Groeten Haak. 14 maart 2005 bewerkt door Kapitein Haak
0 pirri Geplaatst 15 maart 2005 Auteur Geplaatst 15 maart 2005 Ja die wel, maar dan is ook de switcher-bar weg. Maar het belangrijkste is dat ik dat ding nu weer een beetje snap; heeft ook 1 1/2 jaar geduurd voordat ik er geluid uit kreeg... Bedankt voor jullie adviezen, ik heb nog een andere vraag maar daar start ik een nieuw onderwerp voor op!
0 Gast Geostapper Geplaatst 18 maart 2005 Geplaatst 18 maart 2005 Heb je het kaartmateriaal op je PDA staan of op een geheugenkaartje? Ik heb mijn kaartmateriaal op een SD-card staan en als die helemaal vol is krijg ik dezelfde melding. Daarom denk ik dat het niks met je PDA te maken heeft. OZI gebruikt een stukje van het geheugen op het kaartje als buffer denk ik.
0 rhgs Geplaatst 19 maart 2005 Geplaatst 19 maart 2005 Zo'n knop heb ik helaas niet!! <{POST_SNAPBACK}> Startmenu / settings / system tab / memory / running programs tab / STOP ALL Weet je gelijk waarom HP een ITask button op de machine heeft gemaakt. Scheelt een HOOP geklik! rh
Vraag
pirri
Ik heb het programma Img2ozf geinstalleerd, ik krijg mijn gifs ook geconverteerd, maar waar en hoe moet ik ze naar mijn pocket pc sturen zodat mijn oziCE ze kan ophalen?
14 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten