Spring naar bijdragen

Geocache met kinderen


Kapitein Haak

Aanbevolen berichten

De lijst op mijn website levert slechts wat voorbeelden, hoewel ik overtuigd ben van de kindvriendelijkheid van de genoemde caches zou ik als ik alle caches op zou gaan nemen die men dan hier gaat noemen een soort tweede geocaching.com gaan worden. Ongetwijfeld zouden dat er dan velen zijn. Vandaar dat ik het bij de genoemde voorbeelden laat om beginnende cachers de kans te geven te zien wat kindvriendelijk is.

 

:dribble:

 

Evenwel zet vooral het goede werk met kindvriendelijke caches voort want dat houdt meestal ook goed gevulde boxen in.

 

Groeten Kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De lijst op mijn website levert slechts wat voorbeelden,  Vandaar dat ik het bij de genoemde voorbeelden laat om beginnende cachers de kans te geven te zien wat kindvriendelijk is.

 

Groeten Kapitein Haak.

 

Ja maar GEEN voorbleed uit Drenthe :dribble:

 

Jolanda

P>s 1 linkje blijft hangen en druk jou pagina van zelf weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de voorbeelden is niet naar regio's gekeken, sterker nog mijn eigen caches staan er niet eens bij, en gezien het feit dat ik met kinderen cache kun je geloven dat ze erbij zouden passen. Het feit dat er geen drentse voorbeelden bij staan zal zeker de waarde van het artikel niet verminderen. Bedankt voor de tip over de hangende link overigens.

 

Groeten Kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

P>s 1 linkje blijft hangen en druk jou pagina van zelf weg!

 

moet ik wel vertellen welke link :P

De Syp *deze dus* de eenste die op start in jou venster en je komt niet meer terug!

 

Jolanda mv 4

Ik heb hem al gewijzigd :dribble: dank nogmaals.

 

Groeten Kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de voorbeelden is niet naar regio's gekeken, sterker nog mijn eigen caches staan er niet eens bij,

Groeten Kapitein Haak.

 

Zal wel aan mij liggen maar al jou linkjes zitten ver weg ,van noorden van het land! :dribble:

 

*zelfs het speelbos zit er niet bij!*terwijl die cache niet echt vol was*

Je kan zien in de logjes van een cache wat het inhoudt,ik begrip dat jij denkt dat ik over onze cache inhoud overdrijf!!! :P

En dat moet je eerst zelf zien!

Bij deze ben je uitgenodigt! :P

 

Net zo in PB per provincie geeft een nieuwekomer beter inzicht

En die lijst wil ik wel maken :thumbdown:

 

Jolanda mv 4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de voorbeelden is niet naar regio's gekeken, sterker nog mijn eigen caches staan er niet eens bij,

Groeten Kapitein Haak.

 

Zal wel aan mij liggen maar al jou linkjes zitten ver weg ,van noorden van het land! :D

 

*zelfs het speelbos zit er niet bij!*terwijl die cache niet echt vol was*

Je kan zien in de logjes van een cache wat het inhoudt,ik begrip dat jij denkt dat ik over onze cache inhoud overdrijf!!! :crybaby:

En dat moet je eerst zelf zien!

Bij deze ben je uitgenodigt! :lol1:

 

Net zo in PB per provincie geeft een nieuwekomer beter inzicht

En die lijst wil ik wel maken :yes:

 

Jolanda mv 4

Ik denk dat ik duidelijk heb aangegeven op mijn site geen opsomming te geven maar slechts voorbeelden. Opsommingen laat ik graag aan anderen over.

Overigens denk ik helemaal niets over jouw caches Jolanda ze zijn op dit moment gewoon te ver uit de buurt. Ik ga ook echt niet alle logjes van de meer dan 2000 caches in Nederland nalezen om een indruk te krijgen van inhoud e.d. zoals ik al zei dat laat ik graag aan diegene over die een opsomming wenst te maken. Nogmaals de links op de site dienen slechts als voorbeelden en hebben dus geenzins de intentie een opsomming te zijn. Daarnaast is de inhoud van de box alleen niet bepalend voor kindvriendelijke caches, terrein, opdrachten en afstanden dragen daar ondermeer in bij. Je zult dan waarschijnlijk roepen dat jouw caches daaraan ook voldoen maar dat geldt misschien wel voor 1000 andere caches ook.

Trouwens nog één randopmerking, we hebben het hier wel over onze persoonlijke teamsite, niet over een offieciële site dus inhoud lijkt me dan ook onze beslissing.

 

@mods ik reageer hier omdat ik ook hier wordt aangesproken, ik neem aan dat als ik openlijk wordt aangesproken ik toch ook openlijk mag reageren dat lijkt me niet meer dan logisch.

 

Groeten Kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om even weer on topic terug te komen: Haak je site ziet er goed uit hoor.

Onze kids wandelen heel veel en zijn heel wat gewend. Onze jongste van 3 heeft nooit in de wagen gezeten. Hij wandelt altijd dapper mee. Maar het moet gezegd 5 km tot 6 km is dan wel de limiet.

:D

Wij combineren de caches dan ook met snelle traditionals die we zo kunnen halen, micro's voor mams ( vragen vaak weinig meters) en een of twee multi's.

En teken? Ja die hebben we allemaal wel eens gehad.

We zorgen ervoor dat we na het cachen allemaal douchen. De kinderen ondergaan dan een tekeninspectie. Maar dan nog is het oppassen geblazen.

Laatst hadden we helemaal niet gecached en zat er zo'n klein zwart spinnetje naast de neus van onze jongste. Gelukkig nog niet vastgebeten.

Eigenlijk is het het beste dus om ook je kleding meteen even te verwisselen en in de was te stoppen.

:lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...