De Roode Loper Geplaatst 4 maart 2005 Share Geplaatst 4 maart 2005 En die belgen maar denken, waarom hebben die 'ollanders rsi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the 3 degrees Geplaatst 4 maart 2005 Share Geplaatst 4 maart 2005 Onwijs leuk alternatief voor het outdoor cachen! Dit was onze eerste couch-cache (misschien iets voor Wiliii's woordenlijst?) Cache die je vanuit je luie stoel kunt doen. Ik hoop dat er nog meer creatievelingen zijn die zoiets kunnen maken. Helaas kom ik niet veel verder dan een beetje surfen en mailen. De hele middag zitten klooien op cache etiketjes om in een log te plakken. Helaas had ik geen etiketjes dus voorlopig moet de prittstift mee in de rugzak! Groetjes the 3 degrees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutch-locutus Geplaatst 4 maart 2005 Share Geplaatst 4 maart 2005 het plaatje van de multy nog niet gevonden doe het de volgende x maar een kwartier moet genoeg zijn om te vinden in deze kou nu eerst maar mijn handen opwarmen Barny <{POST_SNAPBACK}> Nah... voor de ontmaagding ben je te laat hoor barny . Maar als je een tip nodig hebt je maar. D.L. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nickx Geplaatst 4 maart 2005 Share Geplaatst 4 maart 2005 (bewerkt) Met rechts kom je verder (sneller) dan met links Leuk vooral met dit weer Nickx 4 maart 2005 bewerkt door Nickx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gretzky Geplaatst 23 maart 2005 Share Geplaatst 23 maart 2005 Dit zijn de caches waar zelfs deze knakker nog wel voor te porren is op een regenachtige maandag avond rond een uur of 10. Het idee is ronduit geniaal en het scheelt wat uitleggen voor vrienden die niks van onze weekend uitjes begrijpen. Geogroeten Gretzky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 23 maart 2005 Share Geplaatst 23 maart 2005 1e cache gevonden, metalen plaatjes wel gevonden maar multicache niet leuk idee voor het oefenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden