Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het was mij een waar genoegen aan dit spel deel te nemen. Helaas heeft een onverlaat een einde aan dit plezier gemaakt. Afgelopen zondag heeft een insluiper het nodig gevonden de PDA (met gps), de digitale camera en zowel mijn zakelijke als privé mobiele telefoon te ontvreemden.

Voorlopig ben ik even uitgeschakeld in dit spel wat mij op onverwacht mooie plekjes in Nederland heeft gebracht.

Ik zal dit weekend mijn laatste foto's nog wel uploaden, daarna is het wachten op de verzekering.

Ik dank jullie voor de reacties op mijn foto's de afgelopen periode en wens jullie veel plezier in het verdere verloop van het spel.

Digidodo

Geplaatst

Dan hoop ik dat je goed verzekerd bent.

Want een insluiper sluipt in en dan is dat meestal niet verzekerd.

Een inbreker breekt in en dat is wel verzekerd.

In dit geval is er sprake van braak.

Geplaatst

$#(*&&@"""}+_=".>&*%%$##@ !!!!

Met treurnis heb ik dit bericht over insluiping gelezen.

Vreselijk jammer.

Ik hoop dat gauw de verzekering over de brug komt maar ik vrees de kleine lettertjes.

Dat je later maar weer de draad op mag pakken van onze meetpuntenjacht!

Geplaatst

Dat is inderdaad erg vervelend, maar ook een soort woedende onmacht. Welke onverlaat heeft het brutale lef........ :crybaby: Maar een insluiper......niet afgesloten en even boodschappen gedaan :crybaby: ?

Dan vanaf nu de zwarte kanalen en helers :rolleyes: in de gaten houden. Naar ik aanneem heb je ook merken, serienummers en model, types genoteerd bij je administratie? Geef maar op hier...hoe meer GPS freaks opletten hoe beter.

Ebay, marktplaats etc, maar natuurlijk niet op onze fraaie site :blush:

Geplaatst

Goed idee,

DE GPS: een Navigator 6500 XL met Falk Navigator, serienummer RJ1E4B02061

De camers: Canon S45 serienummer 8117A002[AA]

De telefoon Nokia 6310i, kleur goudbruin, IMEIcode 352952001466420

De prepaid-telefoon is een Siemens C60, daar heb ik helaas het IMEI-mummer niet van.

Tot slot moet me van het hard dat ik niet even boodschappen was doen. De kinderen zaten achter de playstation op zolder, mijn vrouw zat achter de computer en ik stond onder de douche. Toen wij gerommel hoorden beneden dachten wij dat het een van de kinderen was. De insluiping was in die zin hondsbrutaal!

Bedankt het aanbod op te letten,

groeten

Digidodo

Geplaatst

Sorry, een foutje gemaakt bij het registratienummer van de camera, het nummer dat ik gaf was een streepjescode het juiste serienummer is: 6334818639.

Verder heb ik in de exif definitie opgenomen dat de camera eigendom is van ons gezin. Je vind in de EXIF-informatie de tekst:

Owner's Name Fam. Boers - jj.boersAThccnet.nl

AT is natuurlijk het @ symbool, maar ik wil niet ook nog eens een lading spammers over me heen hebben.

Nogmaals bedankt voor jullie aanbod,

Digidodo

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...