Spring naar bijdragen

Site aanpassingen


Aanbevolen berichten

Zoals aangegeven in een ander draadje is de "look en feel" van geocaching.com aangepast.

Als geocaching.nl hebben wij het beleid om de layout van geocaching.com te benaderen.

 

Daarom ben ik vanmiddag gestart met het aanpassen van een aantal zaken op de site.

 

De aanpassingen zullen verlopen in 4 fases. Het is mijn intentie om dat te doen zonder dat de bezoekers van de site, jullie dus, daar last van hebben. Echter, er kan zo een onvoorzien probleem opduiken.

 

Daarom het volgende verzoek:

Als je wat tegenkomt dat duidelijk "stuk" is, probeer dan even een of een reload van de pagina soelaas bied. Helpt dat niet, probeer het dan 5 minuten later nog eens. Is het dan nog steeds "stuk", stuur dan een mail aan dhz@geocaching.nl.

 

Met "stuk" bedoel ik b.v. dat de kaarten het niet meer doen. Een malle kleur of een streepje wit hier of daar wil ik kwalificeren als "bijna goed".

 

Een voor de hand liggend antwoord op een voor de hand liggende vraag "Waarom doe je dat in het weekend? Dan is het heel druk op de site, omdat iedereen dan vrij is en gaat cachen. Kan het niet beter door de week?" is "Omdat ik in het weekend vrij ben. Door de week werk ik." :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...