Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
:beerchug: Mischien is er een éénvoudige verklaring voor maar: Ik heb al diverse cache´s gedownload (en gevonden ) in mijn Vista C, maar toen ik net een paar Belgische en 1 Franse cache (alvast voor de vakantie) in de Vista heb gezet (met Easy GPS) zag ik geen waypoint o.i.d. in mijn schermpje! Diverse keren geprobeerd maar niets gevonden! Wie herkent dit probleempje en weet de oplossing? bewerkt door Brambo1
ReizenReizen

Geplaatst

Ik heb geen Vista, maar als ik een aantal buitenlandse caches invoer en ook een aantal Nederlandse in heb zitten, dan herkent mijn GPS als eerste de cache die dichterbij zijn. Dat betekend niet dat de buitenlandse caches er niet inzitten. Wat ik dan moet doen is het referentie punt anders instellen door met de cursor in het gebied te gaan waar de buitenlandse caches zitten en dan gaan waypoint zoeken. Zo krijg ik ze weer terug. Dat is om het wat overzichtelijker te maken. Maar nogmaals ik heb geen Vista, dus het kan bij jou ook een andere reden hebben.

Geplaatst

Ja in de Vista zitten de cache´s ook op afstand gerangschikt, maar ik kan het hele waypoint niet terugvinden! :beerchug: Als ik hem download komt hij eerst als waypoint in het scherm, dan voeg ik er het cache symbool aan toe en komt hij ook in het cache-menu te staan!

Geplaatst

Klopt helemaal,

zoek eens op naam, je zal zien dat de cache er dan wel tussenstaat. Op afstand worden alleen de dichtbijzijnde getoond.

lteunis

Geplaatst
:beerchug: Klopt, ik ben dr uit! De waypoints zijn wel gedownload, maar je kunt ze pas zien als je je in dat andere land bevind! (ik wist niet van die handigheid) Nieuwe positie maken dus in het opstartscherm en dan gaan kijken bij waypoint of cache´s. Daarna kan je ze altijd nog snel terugvinden (voor afstand er naar toe bijvoorbeeld) in het menu "recent gevonden"! Bedankt voor de tips!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...