team wolfje Geplaatst 10 februari 2005 Geplaatst 10 februari 2005 (bewerkt) Hallo heeft er iemand ervaring met de via michelin software ? en een palm met de volgende specificaties Palm z31 Processor-kloksnelheid 200 Mhz Processor Intel Geheugen Intern geheugen 16 MB Beeldscherm Beeldscherm STN passive matrix Afmetingen scherm 3.5 " Kleur Y Kleuren 0.016 Mio Resolutie 320x200 px Technische details Besturingssysteem Palm OS 5.2.8 Audiosysteem 3.5 mm stereo headphone jack4 and mono speaker Batterij, technologie Lithium polymer Interface IrDA Systeemvereisten Minimum systeemeisen Apple MacOS 9.2.2, Apple MacOS X 10.2, Microsoft Windows 98/ME/2000/XP, Apple MacOS X 10.3 Gewicht en omvang Afmetingen B x D x H 74 x 16 x 112 mm Gewicht 116 g is dit een leuke (palm )beginners optie kan tomtom hierop draaien?????? groetjes Wolfje 10 februari 2005 bewerkt door Wolfje
JandeBeHanger Geplaatst 10 februari 2005 Geplaatst 10 februari 2005 (bewerkt) is dit een leuke (palm )beginners optie <{POST_SNAPBACK}> Dat ligt geheel aan de prijs!Meestal kun je met die brakke routeringssoftware die bij een PPC of een Plam geleverd wordt geen koordinaten rechtstreeks in voeren. Dus voordat je eventueel koopt kontroleren of je rechtstreeks in het routeringsprogramma koordinaten kunt invoeren. Ik had interesse in Route66, info opgevraagd, dus niet rechtstreeks koordinaten invoeren. 10 februari 2005 bewerkt door JandeBeHanger
Camelion Geplaatst 10 februari 2005 Geplaatst 10 februari 2005 Andere draadje is verwijderd. Beetje dubbelopdubbelop.
LTeunis Geplaatst 10 februari 2005 Geplaatst 10 februari 2005 Viamichelin is aardig op de Palm. Persoonlijk zou ik voor DigiMap gaan. En als je wilt cachen dan heb je zeker CetusGPS (freeware) nodig. lteunis
Gast fransbr Geplaatst 11 februari 2005 Geplaatst 11 februari 2005 Meestal kun je met die brakke routeringssoftware die bij een PPC of een Palm geleverd wordt geen koordinaten rechtstreeks in voeren.Digimap (www.hekosoft.de) kan dat wel en draait zonder problemen op een Zire 31.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden