marck Geplaatst 9 februari 2005 Share Geplaatst 9 februari 2005 Onlangs heb ik per ongeluk een cache voor de tweede keer gelogd. Ik had me vergist in de naam. Hierbij kreeg ik geen enkele (fout-)melding. Ik vind dit vreemd want zo kunnen misbruikers wel hoog in de ranglijst komen. Plus dat dit niet leuk is voor de eigenaar van de cache. Is hier een verklaring voor? Groetjes van The Saturdays Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 9 februari 2005 Share Geplaatst 9 februari 2005 Onlangs heb ik per ongeluk een cache voor de tweede keer gelogd. Je kan deze log gewoon deleten. Ga even naar die log toe en klik op de delete-optie die erbij staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camelion Geplaatst 9 februari 2005 Share Geplaatst 9 februari 2005 Als jij een cache 100 keer logt, heb jij 100 founds. Wil jij de statistieken een handje helpen, maak je cache aan en log je je eigen cache een keer of 5000. Maakt je tot een echte winnaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pyne Geplaatst 9 februari 2005 Share Geplaatst 9 februari 2005 Yep. 5000 is bijvoorbaat petje af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marck Geplaatst 9 februari 2005 Auteur Share Geplaatst 9 februari 2005 Ok. geocache vrienden, ik leg de nadruk op per ongeluk. Natuurlijk kom ik op een "legale" manier ook wel op de 5000. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camelion Geplaatst 9 februari 2005 Share Geplaatst 9 februari 2005 Ik wilde alleen maar aangeven dat elke log een found is, en dat je daarom geen foutmelding krijgt. Als je naar een event toe gaat wat elk jaar terug komt, log je dat event bewust wel twee keer. Of wanneer jij een cache vind, en na een jaar vind je hem weer (de eigenaar heeft iets veranderd waardoor jij vind dat je 'm nog eens moet doen), dan mag je hem ook dubbel loggen. Het is niet per definitie fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden