waarde Geplaatst 5 februari 2005 Geplaatst 5 februari 2005 Beste mensen, Wie legt mij uit hoe ik een gelopen route van mijn meridian overhevel naar mijn pc? (dat kan toch?) Bij voorbaat dank Wiebe
Peetee Geplaatst 5 februari 2005 Geplaatst 5 februari 2005 Wie legt mij uit hoe ik een gelopen route van mijn meridian overhevel naar mijn pc? (dat kan toch?) Ik denk dat je een track bedoelt? Een route is gepland, maar een track is een door de gps opgeslagen "spoor" van een willekeurige door jou gelopen route. Maar ik denk dat dat met EasyGps wel zal lukken. Gewoon maar eens proberen.
de Roode Lantaarn Geplaatst 15 februari 2005 Geplaatst 15 februari 2005 Als je Mapsent erbij geleverd hebt gekregen kan je het ook doen. De track wordt dan afgebeeld op een basemap en is daarna op te slaan op HD. Dit geldt overigens voor alle Mapsent CD's en voor alle Magellans. Ger@ld
dusee Geplaatst 17 februari 2005 Geplaatst 17 februari 2005 (bewerkt) Even er vanuit gaande dat het hier om een track gaat en dat je Mapsend gebruikt. Mapsend Direct Route / Streets kent zowel tracks als routes; Je kunt de track laden uit de gps via tracks; download from gps Als je een track gemaakt heb en je wilt deze naar je pc laden dan kan je op je meridian ook eerst de track omzetten in een route. Vanuit iedere willekeurige pagina kan je dat via menu doen. MENU / ROUTES / dan kom je in de route lijst wederom MENU en op de tweede regel zie je "track opslaan in Route" enter Deze route krijgt een naam met een T ; bijvoorbeeld T01p01 -T01p31 Je kunt dan zien dat hij opgebouwd is uit 31 trackpunten Deze "track" Route kan je laden in Mapsend Direct Route/ streets laden via Waypoints je ziet Waypoints Routes waar deze T route onder staat en een lijst met Waypoints 17 februari 2005 bewerkt door dusee
Aanbevolen berichten