Spring naar bijdragen

download .loc informatie van Geocache.nl


nielsio

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik heb een cache uitgezocht (ga mijn eerste proberen komend weekend). Echter als ik op de optie "Download Waypoint file" druk krijg ik de beschrijving van "read about waypoint downoads" Ik heb verschillende zaken al geprobeerd. Uitschakelen firewall, Adaware etc. maar er komt geen download.

 

Ook heb ik gezocht op dit forum maar kon geen oplossing vinden.

Iemand een idee??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi.

 

Je drukt op de link read all about i.p.v. het icoontje er net boven.

Bovendien heb je dan wel ondersteunende software nodig om de file in te lezen of je gps moet dit ondersteunen.

In elk geval zou ik even de pagina uitprinten voor onderweg.

 

Greetz Haak.

 

Hi,

Dank voor je reactie maar het vervelende is dat ik wel degleijk op het iccontje druk. Ik probeer ook "Doel oplsaan als" maar dan krijg ik een gif afbeelding van de downloadknop :-) Heel irritant.. Ik heb EasyGPS als software voor het lezen van de bestnanden en downloaden naar de GPS.

 

Het is wel erg irritant, zowel IE als FireFox heeft hetzelfde probleem dus mogelijk ligt het nog ergens anders.

 

Greetz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien heb je een pop-up-blokker aanstaan?

 

Probeer het anders eens met SHIFT-klik of CTRL-klik.

Zo omzeil je meestal de blokkers.

 

Helaas ook dit geprobeerd. Is er een alternative manier om aan de loc codes te komen? Ik heb IE en mozilla gebruikt, popup killers uitgeschakeld alsmede de firewall en virusscanner. Helaas geen resultaat ;)

 

Wel vevelend. De enige manier is om deze dan maar gewoon in de GPS te zetten?? Of melden aan de website managers van deze site?

Groet,

Nielsio

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FF in de source van de pagina geneusd, en volgens mij werkt e.e.a. voornamelijk met Java(script).

Misschien moet je je javaversie een upgraden?

HIERZO is de link.

 

Bedankt voor je moeite, echter ik heb de nieuwste versie 1.5.0 al.. Ik heb ook de java internet bestanden opgeschoont. Ook cookies e.d.. Geen resultaat. Snap er eigenlijk helemaal niets meer van. :eek:

 

Voor de rest heb ik geen problemen met het downloaden van sites. Misschien op mijn werk maar eens proberen :-)

 

Groet,

Nielsio

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi,

Ik heb een cache uitgezocht (ga mijn eerste proberen komend weekend). Echter als ik op de optie "Download Waypoint file" druk krijg ik de beschrijving van "read about waypoint downoads"  Ik heb verschillende zaken al geprobeerd. Uitschakelen firewall, Adaware etc. maar er komt geen download.

 

Ook heb ik gezocht op dit forum maar kon geen oplossing vinden.

Iemand een idee??

 

Hallo;

 

Ik heb met hetzelfde probleem geworsteld, maar ik meen mij te herinneren, dat het te maken heeft met je preferenses in het programma van EasyGPS, daar moet je alles juist invullen, anders lukt het niet.

ematt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo;

 

Ik heb met hetzelfde probleem geworsteld, maar ik meen mij te herinneren, dat het te maken heeft met je preferenses in het programma van EasyGPS, daar moet je alles juist invullen, anders lukt het niet.

ematt

 

Dat kan het probleem niet zijn. Hij kan de file niet downloaden van de site. Volgens mij download je ze niet met EasyGPS. :eek:

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi,

Ik heb een cache uitgezocht (ga mijn eerste proberen komend weekend). Echter als ik op de optie "Download Waypoint file" druk krijg ik de beschrijving van "read about waypoint downoads"  Ik heb verschillende zaken al geprobeerd. Uitschakelen firewall, Adaware etc. maar er komt geen download.

 

Ook heb ik gezocht op dit forum maar kon geen oplossing vinden.

Iemand een idee??

Geen idee waar het wel aan ligt. Het ligt sowieso niet aan wat voor firewall dan ook of aan Adaware. Er wordt namelijk helemaal geen adware geplaatst op je PC als je ook maar wat aanklikt op de site.

 

Ik heb met firefox, IE, Slimbrowser en Opera geprobeerd, allemaal downloaden ook gewoon als je op de downloadlink klikt.

 

Screenshot-1880.jpg

 

Screenshot-1881.jpg

 

 

Wat gebeurt er als je op de cache pagina de "nearby caches" aanklikt? En dan van dezelfde type natuurlijk.

 

Dan krijg je een lijst van caches die vlakbij deze cache liggen en deze cache staat bovenaan in de lijst. Achter iedere cache zit een hokje waar je kunt aanvinken of je de loc file wilt downloaden. Als je er meerdere aanvinkt, download je ze in een keer.

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze optie lukt helaas ook niet.. wat een beveiligde pc heb ik he ? :-)

Ik klik de nearest caches en vink degene aan die ik wil downloaden maar ook de download button werkt niet. Eigenlik met hetzelfde resultaat dat ik een beschrijving krijg van downloading gps/loc files.

 

Ik heb het nu gevonden!!! een beetje stom ( :eek: ) maar ik had het license agreement niet geaccepteerd op geocaching.com. Dit geeft ook geen waarschuwing maar iwl gewoon niet downloaden. Niet goed gelezen.

 

Bedankt voor alle tips !

 

Happy caching .. p.s. komende zondag ga ik op jacht :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het nu gevonden!!! een beetje stom ( :cry: )  maar ik had het license agreement niet geaccepteerd op geocaching.com.  Dit geeft ook geen waarschuwing maar iwl gewoon niet downloaden. Niet goed gelezen.

 

Bedankt voor alle tips !

 

Happy caching .. p.s. komende zondag ga ik op jacht :-)

 

Nah, ook weer opgelost ;)

 

Is iets om te onthouden. Voor hetzelfde geld komt er over een tijdje weer iemand met hetzelfde probleem :eek:

 

Nou, succes dan aanstaande zondag. Welke omgeving is aan de beurt?

 

Groet

 

Kruimeldief ;)Wie begint zonder begin, zit aan het einde zonder eind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...