Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hey.

Mijn vader gaat naar amerika. Nu dacht ik.. die kan wel een GPS mee nemen... Maarja ik dacht eerst venture... beetje goedkoper enzo. Maar omdat het toch maar 30 dollar uitmaakt dacht ik... ach laat ik maar een legend doen (vorige topic waar ik dus in reageerde klopt al niet meer (ik ga wel een GPS kopen :cry:)) Maargoed, mijn vraag: de legend is eigenlijk gewoon een venture alleen dan met kaart? En als ik hem dus in europa heb dan zie ik geen kaart dus kan ej het eigenlijk zien als een venture?

Nu was ik dus wel van plan er een kaart op te zetten, mijn vader zou mapsource kopen. Alleen kan je nu maar 1 of ook wel 2 gpsen gebruiken met mapsource? of moet je dag gelijk weer ergens in de 100 euro dokken voor een unlock code?

Maar de hoofdvraag: een legend uit amerika is die goed te gebruiken (gelijkende aan een venture) hier in europa en eigenlijk overal?

Geplaatst (bewerkt)
Maar de hoofdvraag: een legend uit amerika is die goed te gebruiken (gelijkende aan een venture) hier in europa en eigenlijk overal?

Een Legend uit Amerika heeft een Amerikaanse basiskaart. Daar heb je dus in Europa niks aan. Verder is deze Legend bij het cachen goed bruikbaar.

In een Europese Legend zit de Atlantische (o.a. Europa) basiskaart (met enkel de hoofdwegen) ingebakken.

Hier kun je Mapsource City Select of Mapsource Metroguide bijkopen. De City Select kaarten mag je op 2 gps'en gebruiken, mits die beide de zelfde eigenaar hebben. Kortom: je kunt een 2e unlockcode aanvragen, maar alleen voor jezelf (lees: op de zelfde naam).

Volgens mij heb je bij het installeren van Mapsource Metroguide (niet-routeerbare kaarten) de unlock-codes niet nodig.

bewerkt door Peetee
Geplaatst
Volgens mij heb je bij het installeren van Mapsource Metroguide (niet-routeerbare kaarten) de unlock-codes niet nodig.

Klopt. Ik heb ook een Amerikaanse Legend (waar overigens een wereld-basiskaart in zit) en Metroguide heeft geen codes nodig.

Kaarten van Europa kun je gewoon inladen. Vergeet niet je Vader te laten kijken of er een datakabeltje bij zit (ze worden ook zonder verkocht), want anders moet je dat weer achteraf aanschaffen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...