Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik zie door de bomen het bos niet meer :cry:

Waar is de Garmin 60c(s) nu het goedkoopste?? Ik wil de GPS niet in het buitenland bestellen maar alleen in Nederland.

Notter??

Geplaatst

Ook belangrijk ter info:

Van de Notter site:

Deze laagste prijs garantie betreft de Garmin produkten en is geldig voor de prijzen van alle Nederlandse Garmin dealers welke hun spullen via de enige Nederlandse importeur, Sailtron betrekken

Geplaatst
Ook belangrijk ter info:

Van de Notter site:

Deze laagste prijs garantie betreft de Garmin produkten en is geldig voor de prijzen van alle Nederlandse Garmin dealers welke hun spullen via de enige Nederlandse importeur, Sailtron betrekken

Da's logisch, want de rest is "grijze" import uit bijv. Frankrijk en Duitsland. En die zijn vaak wel een paar tientjes goedkoper.

Geplaatst (bewerkt)
Ook belangrijk ter info:

Van de Notter site:

Da's logisch, want de rest is "grijze" import uit bijv. Frankrijk en Duitsland. En die zijn vaak wel een paar tientjes goedkoper.

Ojadasawa, maar ik vind dat ze daar een geweldige service bieden en dat is voor sommige mensen best wel wat waard! :cry:

Ik rij liever een 100 km dan dat ik mijn dure gps bij een dozenschuiver haal.

Als ik die gps bij die kampeerhal in Assen was gaan halen, dan was ik niet alleen duurder uit geweest, maar ook nog geholpen door part-time werkende scholier ;)

bewerkt door JandeBeHanger
Geplaatst

Hoi,

Ik zat in dezelfde positie als jij. Toen ik eenmaal uitgezocht was, moest ik nog bepalen waar ik de 60C ging aanschaffen. Na diverse sites bezocht te hebben, kom ik toch in Notter uit. Niet alleen zijn zij de goedkoopste die ik kon vinden, (binnen Nederland) maar, als ik de berichten mag geloven, is hun service ook erg goed.

Ik heb een paar maal email contact gehad en dat was bijzonder prettig en altijd had ik binnen een uur antwoord.

Geplaatst

Woon zelf in het zuiden van het land en vond de afstand naar Notter erg groot.

Via de NL importeur in contact gekomen met een Garmin dealer in het zuiden van het land die dezelfde prijzen hanteerd als Notter :thumbup:

:P Ook fijn dus, Service naast de deur en toch "notter" prijzen...

Geplaatst

Ik heb m bij futurumshop gekocht. Net iets goedkoper dan Notter en dichterbij, soort internetwinkel dus nagenoeg geen service.

Heb ook een 2610 gekocht, wel in Notter. Voortaan ga ik dus altijd naar Notter :P

• 4 months later...
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...