Flierefluiters Geplaatst 23 januari 2005 Share Geplaatst 23 januari 2005 Weet iemand hoe ik vanuit een bepaalde plaats in Frankrijk caches kan vinden die daar in de buurt liggen?? Op de nederlandse site is een kaart te vinden waarmee ik kan zoeken, op de franse site heb ik dit (nog) niet kunnen vinden. Hoe vind ik daar de caches in een bepaalde regio?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 23 januari 2005 Share Geplaatst 23 januari 2005 Beste Flierefluiters, Volgens mij kun je op geocaching.com via advanced search in een menu komen waar je de coordinaten kunt opgeven waar je staat en vanuit dat punt zoeken naar dichtstbijzijnde caches. Wel even de juiste begin coordinaten opzoeken. @rend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 23 januari 2005 Share Geplaatst 23 januari 2005 Frankrijk doet niet echt mee met het internationale geocachen via geocaching.com. Er liggen in Frankrijk ongeveer 5000 caches via hun eigen geocaching site. Via geocaching.com zijn het er ongeveer 600. Ik reproduceer deze getallen uit mijn hoofd. Het is alweer een poosje geleden dat ik het op internet heb gezien. Die Franse site weet ik ook niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geothean Geplaatst 23 januari 2005 Share Geplaatst 23 januari 2005 Via Brillig Heb je een franse kaart. Het zijn er inderdaad in vergelijking met de rest van de wereld, maar heel weinig. Wij hebben afgelopen zomer in Bretagne nogal wat caches gevonden, maar het kostte heel wat kilometers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 23 januari 2005 Share Geplaatst 23 januari 2005 De Franse site die williii denk ik bedoelt is www.geocaching-france.com maar die is al een hele tijd uit de lucht. Wij hebben vorig jaar gewoon de kaart van .com gebruikt de coordinaten van de camping bepaalt en caches dichtbij gezocht en de meeste gevonden. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden