Tornado Bram Geplaatst 11 februari 2005 Geplaatst 11 februari 2005 (bewerkt) Er is weer een update van rd.exe, de installer voor de RD meetpuntenkaarten. Als je belangstelling hebt voor een soortgelijke kaart met alle Nederlandse geocaches, mail me dan even (stuur een Persoonlijk Bericht via het forum). <{POST_SNAPBACK}> Heb de installer gedownload en de exe file opgestart. Kan in mapsource nu rdpunten kiezen maar krijgt een witte kaart (zelfs geen kaart maar alles is wit) en nu? Vervolgens verschijnt er een scherm, met de vraag of je de informatie in ...\rd.reg wilt importeren in de registry. Als je het path hier boven ("C:\Program Files\Garmin\MapSource\RD meetpunten") niet hebt aangepast, kan je hier op "Yes" klikken, en volgt er direct een mededeling dat dit succesvol was (klik op "OK"). Deze optie zit er niet bij en ook geen rd.reg 11 februari 2005 bewerkt door Tornado Stiens
doolaard Geplaatst 11 februari 2005 Geplaatst 11 februari 2005 Ik heb de installer opgehaald en zal van het weekend eens kijken. Ik heb nog nooit naar meetpunten gezocht, maar heb wel interesse. Iets dergelijks met alle geocaches in NL lijkt me ook een waardevol stuk gereeedschap. Wel vraag ik mij af hoe dat zit met de update daarvan. Die meetpunten liggen vast, maar caches komen en gaan.
blazez Geplaatst 30 mei 2005 Geplaatst 30 mei 2005 (bewerkt) Hmm, ik heb hem ook geinstalleerd maar krijg hetzelfde als Tornado Stiens. een blanco scherm. Ik heb al even in de registry gekeken, maar daar staan de settings zoals ze in een van de vorige postings aangegeven worden. De .reg file zit er niet meer bij, ik neem aan dat de installer het juiste (opgegeven installatie) pad overgenomen heeft. Maar helaas dus geen punten Edwin Update: Hmm, blijkt dat als ik inzoom naar 700Meter of lager dat ik de punten dan wel zie. Wel op een wit vlak zodat ik geen idee heb waar ik ben maar ik ga ff verder kijken. 30 mei 2005 bewerkt door blazez
rhgs Geplaatst 7 mei 2006 Geplaatst 7 mei 2006 (bewerkt) 30 downloads inmiddels; ik weet niet door wie. En, bevallen de kaarten? Zijn er nog opmerkingen over? Ik hoor graag commentaar. <{POST_SNAPBACK}> Ik heb ooit zelf iets gemaakt, maar dit werkt ook uitstekend! Bedankt. update: jan.2007 Ondertussen heb ik een 60cx waar de RD punten als POI's in kunnen. 25 januari 2007 bewerkt door rhgs
Aanbevolen berichten