Spring naar bijdragen

Condooms in caches


team de zwarte kat

Aanbevolen berichten

Welke goodies kunnen wel, en welke goodies kunnen niet? Wij liepen bijvoorbeeld 7 Januari de cache 'Het Stichtse Voorland' met mijn zusje van acht. Wij vonden in de cache een nogal vreemde inhoud. Behalve de standaard goodies (pen, knuffeltje etc.) vonden wij in de cache een aansteker en een condoom(!!)

Ik denk dat iedereen het er mee eens is, dit kan niet! :beerchug:

In caches moeten leuke dingetjes zitten, en geen aanstekers (in droge bossen en velden) en al helemaal geen voorbehoedmiddelen.

Wij hebben al 3 aanstekers uit verschillende caches gehaald, die horen daar simpelweg niet. Wat vinden jullie ervan?

bewerkt door team de zwarte kat
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Inderdaad vuuraanstekers en condooms horen niet in caches is mijn mening. Ook batterijen kom ik wel eens tegen, vind ik persoonlijk ook twijfelachtig. In koude natte omgeving heeft een batterij wel eens vervelende eigenschappen en het blijft chemische troep. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad vuuraanstekers en condooms horen niet in caches is mijn mening. Ook batterijen kom ik wel eens tegen, vind ik persoonlijk ook twijfelachtig. In koude natte omgeving heeft een batterij wel eens vervelende eigenschappen en het blijft chemische troep. :beerchug:

 

Ja, dat vinden wij ook. Eigenlijk zijn mensen die er troep in stoppen zijn geen goede Geocachers. Ik kan het me eigenlijk ook niet voorstellen waarom mensen zo flauw doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een soortgelijke discussie, maar dan over messen, is recentelijk hier nog gevoerd.

 

Daar kun je zien: meningen verschillen! Sommigen vinden: wat IK leuk vind om in een cache aan treffen en daar waar IK zorgvuldig mee kan omgaan, dat kan erin.

 

Nou, IK ben het daar niet mee eens.

Als andere geocachers ongerust worden over:

 

- messen

- condooms

- vlees in blik

- sterretjes ("koudvuur")

- aanstekers

- een blikje bier

 

DAN: stop ik die dingen er gewoon niet in. Simpel. Ik graai bij de Zeebra winkel gewoon wat anders uit de bak.

En dan heb ik het nog niet eens over illegaal spul ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...