team de zwarte kat Geplaatst 7 januari 2005 Share Geplaatst 7 januari 2005 (bewerkt) Welke goodies kunnen wel, en welke goodies kunnen niet? Wij liepen bijvoorbeeld 7 Januari de cache 'Het Stichtse Voorland' met mijn zusje van acht. Wij vonden in de cache een nogal vreemde inhoud. Behalve de standaard goodies (pen, knuffeltje etc.) vonden wij in de cache een aansteker en een condoom(!!) Ik denk dat iedereen het er mee eens is, dit kan niet! In caches moeten leuke dingetjes zitten, en geen aanstekers (in droge bossen en velden) en al helemaal geen voorbehoedmiddelen. Wij hebben al 3 aanstekers uit verschillende caches gehaald, die horen daar simpelweg niet. Wat vinden jullie ervan? 7 januari 2005 bewerkt door team de zwarte kat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 7 januari 2005 Share Geplaatst 7 januari 2005 Inderdaad vuuraanstekers en condooms horen niet in caches is mijn mening. Ook batterijen kom ik wel eens tegen, vind ik persoonlijk ook twijfelachtig. In koude natte omgeving heeft een batterij wel eens vervelende eigenschappen en het blijft chemische troep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team de zwarte kat Geplaatst 7 januari 2005 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2005 Inderdaad vuuraanstekers en condooms horen niet in caches is mijn mening. Ook batterijen kom ik wel eens tegen, vind ik persoonlijk ook twijfelachtig. In koude natte omgeving heeft een batterij wel eens vervelende eigenschappen en het blijft chemische troep. <{POST_SNAPBACK}> Ja, dat vinden wij ook. Eigenlijk zijn mensen die er troep in stoppen zijn geen goede Geocachers. Ik kan het me eigenlijk ook niet voorstellen waarom mensen zo flauw doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 7 januari 2005 Share Geplaatst 7 januari 2005 Vond laatst een cache met snoep. Was een kleverige rotzooi geworden maar daar is al een ander draadje volgens mij over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Micky Geplaatst 7 januari 2005 Share Geplaatst 7 januari 2005 Een soortgelijke discussie, maar dan over messen, is recentelijk hier nog gevoerd. Daar kun je zien: meningen verschillen! Sommigen vinden: wat IK leuk vind om in een cache aan treffen en daar waar IK zorgvuldig mee kan omgaan, dat kan erin. Nou, IK ben het daar niet mee eens. Als andere geocachers ongerust worden over: - messen - condooms - vlees in blik - sterretjes ("koudvuur") - aanstekers - een blikje bier DAN: stop ik die dingen er gewoon niet in. Simpel. Ik graai bij de Zeebra winkel gewoon wat anders uit de bak. En dan heb ik het nog niet eens over illegaal spul .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camelion Geplaatst 7 januari 2005 Share Geplaatst 7 januari 2005 (bewerkt) Draadje wordt gesloten. Discussie graag verder in dit draadje Mmm, wel ff melden waarom: welnu, het barst intussen van de draadjes wat er wel en niet in een cache moet. De zoekfunctie op dit forum doet wonderen! 7 januari 2005 bewerkt door camelion Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten