heidie und peter Geplaatst 14 december 2004 Geplaatst 14 december 2004 Ik kom er steeds vaker achter dat het geheugen aan de krappe kant is. Best jammer want het is een supper apparaat. Ben nu bezig een laptop tekopen en wil deze dan met city select laten draaien in de auto voor naigatie naar de vakantie bestemming moet lukken denk ik. Maar....... wie weet waar je het geheugen in de gps zelf kan laten uitbreiden. Weet dat dit met allerlij electronica kan. Heeft iemand hier al ervaring mee?????? Groetjes Piet.
deBruineBeren Geplaatst 15 december 2004 Geplaatst 15 december 2004 Als je City Select als Navigatie programma op je laptop wilt laten draaien dan gaat dat niet lukken. Wel kan je het programma nRoute van Garmin op je laptop installeren. Dit programma maakt gebruik van de City Select kaarten en is dan een volwaardig navigatie programma. Wat betreft het uit breiden van het geheugen, daar is hier ook al eens over gesproken. Het lijkt er op dat het niet kan.
dusee Geplaatst 15 december 2004 Geplaatst 15 december 2004 Als het geheugen en handelbare mobiliteit erg belangrijk worden, kan je er ook over denken een andere Garmin te kopen bijvoorbeeld een 196 of een 276c die werken met Garmin geheugen kaarten en autorouting via city select. Een laptop heeft zo zijn nadelen. Ebay in de gaten houden is dan een optie.
Peiling&Co Geplaatst 25 januari 2005 Geplaatst 25 januari 2005 Als je City Select als Navigatie programma op je laptop wilt laten draaien dan gaat dat niet lukken. Wel kan je het programma nRoute van Garmin op je laptop installeren. Dit programma maakt gebruik van de City Select kaarten en is dan een volwaardig navigatie programma. Wat betreft het uit breiden van het geheugen, daar is hier ook al eens over gesproken. Het lijkt er op dat het niet kan. <{POST_SNAPBACK}> Interessant onderwerp, maar ik begrijp het niet helemaal. Waarom draait city select niet op de laptop maar wel op mijn PC? Is het soms maar één keer te installeren? Groet, Peiling&Co
baflobill Geplaatst 26 januari 2005 Geplaatst 26 januari 2005 Nog een (voor mij belangrijke) vraag: Ik zet nu vaak een fietstochtje uit in MapSource, download die naar de Legend en fiets die vervolgens. Kan dit nog wel met de 60c? Of gaat deze dan zijn eigen routering maken? Dus wat ik wil is van punt naar punt fietsen en dan vlak voor een punt de aanwijzing links danwel rechts krijgen. Alvast bedankt.
deBruineBeren Geplaatst 26 januari 2005 Geplaatst 26 januari 2005 (bewerkt) Waarom draait city select niet op de laptop maar wel op mijn PC? Is het soms maar één keer te installeren? Ik weet het niet zeker want ik heb geen City Select maar kan je City Select niet alleen dan gebruiken als je een Unlock code in voerd hebt. 26 januari 2005 bewerkt door deBruineBeren
deBruineBeren Geplaatst 26 januari 2005 Geplaatst 26 januari 2005 Nog een (voor mij belangrijke) vraag: Ik zet nu vaak een fietstochtje uit in MapSource, download die naar de Legend en fiets die vervolgens. Kan dit nog wel met de 60c? Of gaat deze dan zijn eigen routering maken? Dus wat ik wil is van punt naar punt fietsen en dan vlak voor een punt de aanwijzing links danwel rechts krijgen. Alvast bedankt. <{POST_SNAPBACK}> De 60 zal altijd op basis van het kaart materiaal in de GPS een nieuwe route berekenen. Als alle voorkeursinstellingen in de GPS het zelfde staan als in MapSource zou de GPS tot de zelfde route moeten komen. Je krijgt dan bij elke afslag niet moet nemen een signaal.
Gast Aragorn1 Geplaatst 1 februari 2005 Geplaatst 1 februari 2005 Nog een (voor mij belangrijke) vraag: Ik zet nu vaak een fietstochtje uit in MapSource, download die naar de Legend en fiets die vervolgens. Kan dit nog wel met de 60c? Of gaat deze dan zijn eigen routering maken? Dus wat ik wil is van punt naar punt fietsen en dan vlak voor een punt de aanwijzing links danwel rechts krijgen. Alvast bedankt. <{POST_SNAPBACK}> Ja, dat kun je ook met de 60 C(S). Geen probleem
Aanbevolen berichten