Geothean Geplaatst 3 december 2004 Geplaatst 3 december 2004 (bewerkt) Kan ik in OZI CE een nieuw waypoint invoeren afhankelijk van een peiling en afstand tov een ander waypoint? 3 december 2004 bewerkt door Geothean
0 Cachemier Geplaatst 4 december 2004 Geplaatst 4 december 2004 Kan ik in OZI CE een nieuw waypoint invoeren afhankelijk van een peiling en afstand tov een ander waypoint? <{POST_SNAPBACK}>
0 Cachemier Geplaatst 4 december 2004 Geplaatst 4 december 2004 Helaas niet mogelijk in CE voor zover ik weet.
0 thex Geplaatst 4 december 2004 Geplaatst 4 december 2004 Is helaas niet mogelijk ! Ozi CE is errug beperkt.
0 Geothean Geplaatst 4 december 2004 Auteur Geplaatst 4 december 2004 Nou, niet mogelijk? dat klopt, maar met een omweg kun je toch veel bereiken. Ik stelde de vraag omdat ik gisteren de omschrijving kreeg van mijn surprise Cache. Tot mijn grote schrik moest ik vanaf een bepaalde lokatie, naar een peiling van xxx op een afstand van meer dan een kilometer. Druk zoeken in Ozi CE, hoe doe je dat.... En de vraag hier gesteld, maar omdat er geen antwoord kwam en we toch die surprise wel wilden vinden, nog drukker aan het zoeken. Je kunt in OZi CE een route maken. Je kiest het beginpunt als begin van de route en een gefingeerd punt als eind van de route. Je bekijkt dan de route eigenschappen en daar zie je de peiling en afstand tussen die 2. Door nu het eindpunt wat te verslepen en weer naar de route eigenschappen te kijken kunt je het toch goed krijgen. OK ik geef toe, niet ideaal, maar het is ons vanmiddag toch gelukt. We moesten vanuit een stadje in een bepaalde peiling op 1,3 kilometer zijn. Op bovenstaande manier het nieuwe waypoint bepaald, en eerlijk, ik stond er toen we waren, op anderhalve meter vandaan. Het was even zweten afgelopen nacht, maar gelukkig toch goed gekomen.
Vraag
Geothean
Kan ik in OZI CE een nieuw waypoint invoeren afhankelijk van een peiling en afstand tov een ander waypoint?
bewerkt door Geothean4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten