JandeBeHanger Geplaatst 21 december 2004 Geplaatst 21 december 2004 (bewerkt) Maar (even nieuwschierig), dat schroefje. Wat is dat ervoor een? Metaalschroef?Ik bedoel daar zit toch meestal een of ander schroefdraadje in maak je die zo niet kapot? <{POST_SNAPBACK}> Ik denk het niet, want daar zit een draadinsert van metaal.Het schroefje is het standaardschroefje waarmee de Geko in de verpakking vast zat. 21 december 2004 bewerkt door JandeBeHanger
dmace Geplaatst 21 december 2004 Geplaatst 21 december 2004 Maar (even nieuwschierig), dat schroefje. Wat is dat ervoor een? Metaalschroef?Ik bedoel daar zit toch meestal een of ander schroefdraadje in maak je die zo niet kapot? <{POST_SNAPBACK}> Ik denk het niet, want daar zit een draadinsert van metaal.Het schroefje is het standaardschroefje waarmee de Geko in de verpakking vast zat. <{POST_SNAPBACK}> Ik heb duizenden van dat soort schroefjes in alle PC's hier zitten. Lijkt i.i.g. heel erg op de standaard schroefjes die bijv. bij een CD-Rom-Drive worden geleverd.
team-omega-25 Geplaatst 22 december 2004 Geplaatst 22 december 2004 Ik heb een tijdje een 301 in bruikleen gehad van een collega. Beviel goed echter geen kaarten te uploaden. Past in een hoesje van een GSM. Hierdoor goed aan je riem of een keycord te hangen. Henk
Team Posthumus Geplaatst 21 juni 2005 Geplaatst 21 juni 2005 En het schroefje gaat in een betaand gaatje? Of boor je die er ook in? <{POST_SNAPBACK}> Geko-bezitters zijn dus over het algemeen heeeeel erg zuinig op dit schroefje omdat je het niet erg gemakkelijk kunt nakopen (of heeft iemand hier een oplossing voor?). Als iemand me trouwens een iets langer schroefje zou kunnen leveren, hoor ik dat graag! <{POST_SNAPBACK}> Ik weet niet of op je vraag al ooit eens antwoord is gegeven, maar misschien kan ik je helpen. De schroef waarmee de Geko 201 in de doos is bevestigd, lijkt erg veel op de schroefjes waarmee CD-Rom- en DVD-drives in computers worden ingebouwd. Heb het nog niet uitgeprobeert, maar het is het proberen wel waard.
Team ReikiHugo Geplaatst 5 december 2005 Geplaatst 5 december 2005 Ik heb er ook een en ben er zeer tevreden over. Volgens mij is het schroefje de zelfde waarmee een harde schijf in een PC gezet wordt.... Allemaal je PC slopen dus!!!!
cassie Geplaatst 19 mei 2006 Geplaatst 19 mei 2006 Om aan te geven hoe stevig (en hoe dom ik) de Geko 301 is: Tijdens een weekendje cachen had ik (stom stom stom) de Geko even op het dak van dce auto laten liggen. Een metertje of 250 verder vloog hij van het dak, stuiterde een keer of 10 netjes over het asvalt en... Deed het nog prima niets aan het handje, technisch gezien dan. Wel een paar kleiune schaafwondjes op de hoekjes. Verder super tevreden over de 301. Mijn keuze voor een 301 was inderdaad door het ingebouwde kompas en zeer zeker ook de hoogtemeter (ben een berg/gletger wandelaar).
Team ReikiHugo Geplaatst 19 mei 2006 Geplaatst 19 mei 2006 Ik ben ook nog steeds een frequent gebruiker van mijn zak GPS-je... Alleen jammer dat bij de hoogte meter de barometer niet uitgeschakeld kan worden. In de drukcabine van een vliegtuig (Ja... mag niet, ik weet het) kom je zo niet veel hoger dan 2700 meter... Sinds kort werkt WAAS/EGNOS ook veel beter sinds mijn 301 sateliet 33 gebruikt... Hugo
Aanbevolen berichten