schatzoeker Geplaatst 17 december 2004 Geplaatst 17 december 2004 Psychochicken Heel goed idee! De GPS-V heeft ook eigenlijk geen bevestigingsmogelijkheid. Alleen een klein metalen lusje aan het dekseltje van het batterij-huis. Dit hangt echter maar net 1 mm in de rand vast. Dus geen ideale bevestiging. Met deze optie kun je gemakkelijk het schroefgaatje gebruiken waar normaliter de autosteun aan vast moet maken. Zie foto:
Psychochicken Geplaatst 17 december 2004 Geplaatst 17 december 2004 (bewerkt) Heb je een foto van het eindresultaat? Ik denk dat die foto meer tot de verbeelding spreekt. Die 0,15 EUR spreekt in ieder geval WEL tot de verbeelding. <{POST_SNAPBACK}> Ik zal er wat fotos van maken. Maandag meer... ... edit: Ik heb net gezien, dat Schatzoeker sneller was. Zo ziet het er dus bij mij ook ongeveer uit. Maandag zal ik nog een foto van de vlakbandversie posten. 17 december 2004 bewerkt door Psychochicken
Camelion Geplaatst 17 december 2004 Geplaatst 17 december 2004 En het schroefje gaat in een betaand gaatje? Of boor je die er ook in?
Psychochicken Geplaatst 17 december 2004 Geplaatst 17 december 2004 En het schroefje gaat in een betaand gaatje? Of boor je die er ook in? <{POST_SNAPBACK}> Als je vraag aan mij gericht is: De Geko heeft aan de achterkant een klein schroefje met een of ander Amerikaans schroefdraad. Geko-bezitters zijn dus over het algemeen heeeeel erg zuinig op dit schroefje omdat je het niet erg gemakkelijk kunt nakopen (of heeft iemand hier een oplossing voor?). Dit schroefje diende ervoor de Geko in de verpakking vast te houden, maar kan dus ook voor de bevestiging van vlakke accesoires gebruikt worden. Als iemand me trouwens een iets langer schroefje zou kunnen leveren, hoor ik dat graag!
Kruimeldief Geplaatst 17 december 2004 Geplaatst 17 december 2004 Ik ken iemand die het ook zo gedaan heeft.... Alleen nu doet zijn apparaat het niet meer. Hij had zich vergist in 5 en .5 qua diameter van boortje Als je zulke oplossingen wilt dan weet is er ook wel een. Hoe vind je de oplossing van de 60C(S)? Zo'n knopje achterop waarmee je het knopje kunt bevestigen in een dashboardsteun, fietssteun, broekriemklp en allerhande clips? Dan hoef je niet te boren maar te plakken. Het merk Krussel heeft zulke dingetjes te koop voor mobiele telefoons en dus kan het ook op de achterkant van de GPS geplakt worden. DMV een klein schroevedraaiertje kun je zelfs dat knopje weer lichten uit zijn houdertje en dan is je GPS weer net zo plat als zonder de aanpassing. De plakstrip is magnefiek en laat echt niet meer los. Linksonder het stukje dat je op de achterkant van je GPS plakt. Rechtsonder het "knobbeltje" dat ik het geval geklikt kan worden wat linksonder op het plaatje staat. Linksboven een simpele broekriembevestiging met een klikgeval zodat je PGS er niet uit kan schieten. Rechtsboven, zou het niet weten, waarschijnlijk een simpel beugeltje om het in de auto kwijt te kunnen.. Extra setje als "carholder" om het al eerder genoemde "knopje" in te plaatsen in de auto
Kruimeldief Geplaatst 17 december 2004 Geplaatst 17 december 2004 (bewerkt) Dit is dus een iets luxere broekriemklip van leer (de brede lus voor om de riem) en metaal (de klip waar alles weer in past) Hetzelfde gedoe nog eens maar dan is het bedoeld voor op de fietsstuur. Je hebt wel voor alles dat ene dingetje nodig uit mijn vorige bericht Kruimel 17 december 2004 bewerkt door Kruimeldief
Kruimeldief Geplaatst 17 december 2004 Geplaatst 17 december 2004 En dat allemaal omdat je dit niet normaal kunt bevestigen. Misschien ook wel met dat ene ding al eerder vermeld Kruimel, die 3 berichtjes nodig was omdat per bericht maar 2 foto's geplaatst kunnen worden (helaas)
Nickx Geplaatst 17 december 2004 Geplaatst 17 december 2004 Heeft Kruimedief misschien ook toevallig een webadresje van Krussel?? Of ben ik nou te lui? Nickx
schatzoeker Geplaatst 17 december 2004 Geplaatst 17 december 2004 En het schroefje gaat in een betaand gaatje? Of boor je die er ook in? <{POST_SNAPBACK}> Voor de GPS-V hoef je niet te boren. Daar is een bestaand schroefgaatje. Die gebruikt wordt voor de autosteun aan te bevestigen.
Kruimeldief Geplaatst 18 december 2004 Geplaatst 18 december 2004 Heeft Kruimedief misschien ook toevallig een webadresje van Krussel?? Of ben ik nou te lui? Nickx verschrikkelijke lui ben je www.krusell.se 1 s minder, 1 l meer. Maar, als je bij de diverse telefoonwebsites in Nederland kijkt dan kom je ze bijna overal tegen. Op Ebay zijn ze nieuw nog veel goedlkoper, maar zit je wel met redelijk hoge verzendkosten. GRTZ Kruimel
Nickx Geplaatst 18 december 2004 Geplaatst 18 december 2004 Helemaal goed, bedankt !! Dit had ik net nodig. Nickx
Psychochicken Geplaatst 20 december 2004 Geplaatst 20 december 2004 Ik zal er wat fotos van maken. Maandag meer... Hier zoals beloofd een foto van het lusje. Dit is voor de Geko denk ik de beste oplossing, omdat je de aansluitingen voor PC of externe stroom nog heel goed kunt bereiken.
Zero CooL Geplaatst 20 december 2004 Geplaatst 20 december 2004 Wow mooie haak Maar (even nieuwschierig), dat schroefje. Wat is dat ervoor een? Metaalschroef? Ik bedoel daar zit toch meestal een of ander schroefdraadje in maak je die zo niet kapot?
Kruimeldief Geplaatst 21 december 2004 Geplaatst 21 december 2004 Tjeee zeg, wat een haak. Zeker weten dat er een Geko aan moet hangen? Er kan wel een olifant aan die haak hangen. Kruimelhaak
Psychochicken Geplaatst 21 december 2004 Geplaatst 21 december 2004 Maar (even nieuwschierig), dat schroefje. Wat is dat ervoor een? Metaalschroef?Ik bedoel daar zit toch meestal een of ander schroefdraadje in maak je die zo niet kapot? <{POST_SNAPBACK}> Dat is een metaalschroefje wat in een metalen hulsje (met metalen schroefdraad erin) in de Geko gedraaid wordt. Zowel schroefje als hulsje worden met de Geko meegeleverd en zijn voorgemonteerd. Het schroefje wordt door het band gewoon niet zo ver in het hulsje gedraaid... DUS er gaat helemaal niets kapot! Tjeee zeg, wat een haak. Zeker weten dat er een Geko aan moet hangen? Er kan wel een olifant aan die haak hangen. <{POST_SNAPBACK}> Zoals je misschien op de foto kunt herkennen, kan de haak 50 (!) kilo dragen. Het was het kleinste haakje wat ik kon kopen (ca. 2,5 x 4 cm). Je moet het gewicht van een met waypoints volgeladen Geko echter niet onderschatten
Aanbevolen berichten