Spring naar bijdragen

Notificatie Mail


BigFurryMonster

Aanbevolen berichten

Voor de to-do lijst:

 

Ik ontvang notificatie-mails voor Forum-onderwerpen waar ik me op heb geabonneerd.

Hierbij vielen me de volgende zaken op:

  • Ik krijg per bericht een mailtje. Het zou server load schelen als ik geen mail ontvang zolang ik niet op het Forum heb gekeken.
  • Er staat Je kunt je op elk moment uitschrijven door in te loggen op jouw controle paneel en op de link "Bekijk Inschrijvingen" te klikken..
    Dit klopt niet: ik vermoed dat hier wordt bedoeld: Klik op Instellingen -- Abonnementen -- Bekijk onderwerpen om je af te melden

B)

 

edit: het zou kunnen dat het eerste punt wordt veroorzaakt door de (in mijn ogen erg verwarrende) optie "Uitgelopen e-mail notificatie"; klopt dit?

bewerkt door BigFurryMonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voor de to-do lijst:

 

Ik ontvang notificatie-mails voor Forum-onderwerpen waar ik me op heb geabonneerd.

Hierbij vielen me de volgende zaken op:

  • Ik krijg per bericht een mailtje. Het zou server load schelen als ik geen mail ontvang zolang ik niet op het Forum heb gekeken.
     
     
     
     
  • Er staat Je kunt je op elk moment uitschrijven door in te loggen op jouw controle paneel en op de link "Bekijk Inschrijvingen" te klikken..
    Dit klopt niet: ik vermoed dat hier wordt bedoeld: Klik op Instellingen -- Abonnementen -- Bekijk onderwerpen om je af te melden

B)

 

edit: het zou kunnen dat het eerste punt wordt veroorzaakt door de (in mijn ogen erg verwarrende) optie "Uitgelopen e-mail notificatie"; klopt dit?

Of dat klopt weet ik niet. Simpelweg omdat ik niet begrijp wat 'uitgelopen email notificatie' is. Maar je zou het ook per dag, of per week kunnen zetten. Ik kan me voorstellen dat 'onmiddelijk' inderdaad een stortvloed aan mail kan veroorzaken.

 

Edit: dat er staat "Je kunt je op elk moment uitschrijven door in te loggen op jouw controle paneel en op de link "Bekijk Inschrijvingen" te klikken" is inderdaad onjuist, lijkt me.

bewerkt door camelion
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...