mc gregor Geplaatst 5 november 2004 Geplaatst 5 november 2004 wat een geluk hebben die belgen geen afspraken met natuur/beheerders van grond gewoon je cache plaatsen lees hier http://www.geocache.be/forum/index.php?showtopic=1009
PeKa Geplaatst 5 november 2004 Geplaatst 5 november 2004 sja, waarom denkt ge dat er zoveel nl-ers naar hier komen wonen of antwerpen komen onveilig maken...
mijk Geplaatst 5 november 2004 Geplaatst 5 november 2004 Nou, volgens mij hebben ze hier en daar toch wel problemen met grondeigenaren... Alleen is het voor hen zo te zien nog niet verplicht vantevoren een grondeigenaar om toestemming te vragen voor het plaatsen van een cache.
joske Geplaatst 5 november 2004 Geplaatst 5 november 2004 sja, waarom denkt ge dat er zoveel nl-ers naar hier komen wonen of antwerpen komen onveilig maken... Ik dacht dat die migratie vooral om fiscale redenen was? Niet dus Nou, volgens mij hebben ze hier en daar toch wel problemen met grondeigenaren...Alleen is het voor hen zo te zien nog niet verplicht vantevoren een grondeigenaar om toestemming te vragen voor het plaatsen van een cache. Met GBV kun je veel problemen vermijden en dat is blijkbaar tot nog toe steeds gelukt zonder al te veel regeltjes... (GBV = Gezond Boeren Verstand)
Kruimeldief Geplaatst 5 november 2004 Geplaatst 5 november 2004 Ze hebben zich in België toch ook te houden aan dezelfde regels als wij? Namelijk de regels van geocaching.com Kruimeldief Voor mannen is er Playboy, voor vrouwen Playgirl en voor kinderen,.......Playmobil.
MegaHeks Geplaatst 5 november 2004 Geplaatst 5 november 2004 Tja................. Er zijn .nl regels en .com regels, en die 2 gehutselt geeft een aardig mengelmoesje.
JandeBeHanger Geplaatst 5 november 2004 Geplaatst 5 november 2004 (bewerkt) Tja................. Er zijn .nl regels en .com regels, en die 2 gehutselt geeft een aardig mengelmoesje. Die Belgen hebben goed meegelezen en begrepen dat ze geen bemoeienis uit het noorden behoeven! 5 november 2004 bewerkt door JandeBeHanger
Camelion Geplaatst 5 november 2004 Geplaatst 5 november 2004 Tja................. Er zijn .nl regels en .com regels, en die 2 gehutselt geeft een aardig mengelmoesje. Hmmm, vraag me af of wij het zo slecht hebben. Wacht maar tot er een Vlaamse en een Waalse afdeling komt van geocaching met elk hun setje regels. Die belgen moeten straks hun cache verplicht in nederlands (pardon, vlaams) en frans opstellen, als ze pech hebben.
JandeBeHanger Geplaatst 6 november 2004 Geplaatst 6 november 2004 (bewerkt) Tja................. Er zijn .nl regels en .com regels, en die 2 gehutselt geeft een aardig mengelmoesje. Hmmm, vraag me af of wij het zo slecht hebben. Wacht maar tot er een Vlaamse en een Waalse afdeling komt van geocaching met elk hun setje regels.Die belgen moeten straks hun cache verplicht in nederlands (pardon, vlaams) en frans opstellen, als ze pech hebben. Dat is voor de Walen een groter probleem dan voor de Vlamingen! 6 november 2004 bewerkt door JandeBeHanger
joske Geplaatst 6 november 2004 Geplaatst 6 november 2004 Hmmm, vraag me af of wij het zo slecht hebben. Wacht maar tot er een Vlaamse en een Waalse afdeling komt van geocaching met elk hun setje regels. Ook dat lossen we dan wel weer op met GBV! Enne voor mij mogen de cachebeschrijvingen gerust in 3 talen hier in België
schatzoeker Geplaatst 6 november 2004 Geplaatst 6 november 2004 Laat die Belgen! Ze hebben er leuke caches en menigeen hier zou blij zijn als het wat soepelder ging.
sjors Geplaatst 6 november 2004 Geplaatst 6 november 2004 (bewerkt) Ja, Belgen zijn wat minder gecompliceerd en maken niet overal een punt van. Zelfs bij het meetbouten hunten beginnen sommigen al te zeuren dat er punten zijn die "gevaarlijk" zijn. Je ziet dan een foto van een meetbout die ongeveer 20 meter van een spoor ligt. En dat is dan gevaarlijk???? Zeuren is dat. Als je op het perron staat vliegt een trein op 1 meter langs je. Niemand die daar over zeurt, maar met een GPS in je hand schijnt alles plotseling anders te zijn. Precies zoals joske zegt: GBV en niet zo moeilijk doen. 6 november 2004 bewerkt door sjors
MegaHeks Geplaatst 6 november 2004 Geplaatst 6 november 2004 Laats op een event geweest in Belgié. Daar werd mij verteld dat ze absoluut niet zitten te w88 op een .be approver. Sterker nog als er een .be approver komt hangen de prominenten in België hun jas aan de wilgen. En dat willen we echt niet. Want tis echt leuk cache in België
JandeBeHanger Geplaatst 6 november 2004 Geplaatst 6 november 2004 (bewerkt) Laats op een event geweest in Belgié. Daar werd mij verteld dat ze absoluut niet zitten te w88 op een .be approver. Dat idee kreeg ik ook toen ik die berichten las. 6 november 2004 bewerkt door JandeBeHanger
schatzoeker Geplaatst 7 november 2004 Geplaatst 7 november 2004 Dat bedoel(en) ik (wij) dus! Dit draadje maar gauw sluiten en deleten voordat teveel slapende honden worden wakker gemaakt.
Aanbevolen berichten