Spring naar bijdragen

Puzzel caches - Hoe leuk is puzzelen


bert612

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Kijk ik op mijn eigen cache pagina ("Sporen uit de Prehistorie") , blijkt dat ik ook de foto's niet meer zie. Ik ben dus vervolgens aan het rommelen gegaan met mijn pagina, en nu zie ik de foto's wel weer verschijnen. Ik hoop dat jullie ze nu ook weer kunnen zien. Als dat niet zo is dan hoor ik het wel, en dan kijk ik wel wat ik er nog meer aan zal kunnen doen.

 

Groetjes Ronnie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast 108-1012845392

Ik hoeuw wel van een puzel cache. Ik vind het ook leuk dat je thuis eerst dingen moet uit zoeken voor het juiste coordinaat. :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Home Puzzel-caches zijn leuk om te doen. Beter dan caches waar je direct op af stapt.

Van te voren thuis wat puzzelen is het voorspel  :D

Mijn vriend denkt daar anders over. Hij vindt puzzelen niets met Geocaching te maken hebben en voelt meer voor multi's die je al lopende moet oplossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jah, die multicaches vind ik ook het leukst. Ik bedoel, als je thuis de puzzel helemaal op kan lossen, kan je alsnog helemaal in een keer naar de cache toerijden.

De eemland-cache vond ik daarom erg leuk, je word ook naar 2 verschillende plekken gestuurd, dan zie je nog eens meer ook! :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms vind ik puzzels leuk, en soms gewoon niet. Ik vind dat ze er allebei moeten zijn. Ook puzzels in gradaties. Dat je soms alleen ter plaatste het antwoord kan zien en soms gewoon op internet kan zoeken. En een multi-puzzelcache moet wel iets toevoegen, iets van de omgeving laten zien bijv. Moeten we misschien bij multi-puzzelcaches een extra gradatie aangeven van moeilijkheid (1= ook met kleine kinderen 5=rekenmachine vereist bijv.)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 108-1012845392

Vind het goed idee om inderdaat goa aan tegeven dat het en puzzel cache is, weet je ook meteen dat je er meer tijd voor moed uittrekken. Niet dat je halverwegen bend en gen tijd meer hebt.  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...