Spring naar bijdragen
  • 0

Wie kent de Tsjechische Garmin Topo kaarten?

Vraag

Geplaatst

hallo,

volgende zomer denken we erover om naar Tsjechie te gaan met de caravan. Nu doet City Select het prima tot aan de Duits/Tsjechische grens... daarna wordt het hard minder in versie 6 (maar wie weet wat v7 brengt volgend voorjaar!). Nu heb ik de duitse topo kaarten al eens gebruikt om te geocachen in mijn GPS V en dat beviel erg goed. Dus ik op zoek naar een vergelijkbaar Tsjechisch produkt en dat bestaat! Op www.gpscentrum.cz staat onder Software de Topo 50 en de Atlas 10. Kosten tussen de 130 en 200 euro, wat nog op te brengen is. Mijn tsjechisch is helaas erg beroerd en de online mapviewer daar is offline... dus:

Wie kent/heeft één van deze producten? Zijn ze het geld waard? Doen ze autorouting, desnoods alleen op de computer? Ik zou graag vooraf eens wat screenshots of zo zien, voordat ik toch zoveel geld uitgeef aan iets dat ik wellicht daarna nooit meer gebruik... of zijn de kaarten niet via een unlock code beschermd, zodat ze door te verkopen zijn (als in: ik gebruik ze niet meer en zo, legaal dus ;))?

Ik ben blij met alle info!

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Je hebt een PM ;-)
Da's jammer, want ik ben ook altijd geinteresseerd in nieuws over Topo kaarten van Tsjechie.

Zou je het hier op het forum kunnen bespreken of die pm ook mijn kant op kunnen sturen?

:lol1:

• 0
Geplaatst
Kent iemand deze kaarten en zijn ze het geld waard? Zijn deze te vergelijken met Topo Nederland?

Ja ik heb deze kaart 2 maanden geleden aangeschaft.

Ik vind de kaart er mooi uitzien, ze lijken gedetaileerd maar dat zal blijken als ik in Juli weer in Tsjechie ben.

Wel had ik een probleempje met unlocken, maar na een mailtje naar Garmin.cz kreeg ik keurig een nieuwe unlockcode.

Ik heb inmiddels veel caches opgeslagen op de pc, het valt mij op hoeveel caches er liggen in CZ

Ik vind het z'n geld waard ( tot nu toe ).

Jos van Zetten

• 0
Geplaatst

Inmiddels heb ik kontakt gezocht met een grote leverancier in Tjechië. In korte tijd komt er een nieuwe versie van uit. Ik wacht op deze versie. De kosten zijn 71 euro en wel 3.50 aan verzendkosten.

Ook andere kaarten van deze hoek hebben hun op voorraad..

Adresje:

http://www.navigacegps.cz/

Heeft iemand misschien een adresje voor Polen?

• 0
Geplaatst
Inmiddels heb ik kontakt gezocht met een grote leverancier in Tjechië. In korte tijd komt er een nieuwe versie van uit. Ik wacht op deze versie. De kosten zijn 71 euro en wel 3.50 aan verzendkosten.

Adresje:

Hier sluit ik me bij aan, heeft iemand info over topo kaarten van Polen/Baltische Staten?

• 0
Geplaatst

Adresje:

Hier sluit ik me bij aan, heeft iemand info over topo kaarten van Polen/Baltische Staten?

Ik kan het niet lezen, maar misschien is het wel wat.

• 0
Geplaatst (bewerkt)
In V9 City Navigator is toch Polen bij gekomen, zoals ik dat zag bij Garmin. bewerkt door JandeBeHanger
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...