Spring naar bijdragen

uitschakelen abonnementfunctie


Edjekadetje

Aanbevolen berichten

Telkens krijg ik op mijn emailadres berichten van verschillende hunters die een cache hebben verstopt.

Erg leuk om te weten, maar ik had bedacht dit zelf bij te houden.

Ondanks dat elk bericht wordt afgesloten met het regeltje dat ik dergelijke meldingen kan annuleren door te kijken bij mijn profielen, en het daar vervolgens uit te schakelen, heb ik dit nog steeds niet kunnen vinden.

 

Dus..... als er iemand mijn neus in de goede heading kan zetten, GRAAG! :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb ook een vraagje, vroerguh kreeg ik een mailtje als ik iets in me postbakje had, dat krijg ik niet meer ondanks dat het toch staat aangevinkt. Doek iets fout of is die optie weg of hoe zit het nou *piepHELP*

 

(Stuur mij een e-mail als ik een nieuw PB ontvang

Door deze optie aan te zetten krijg je altijd een e-maitje als je een nieuw privé bericht hebt ontvangen.)

 

Groetjes

Heks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Telkens krijg ik op mijn emailadres berichten van verschillende hunters die een cache hebben verstopt.

Erg leuk om te weten, maar ik had bedacht dit zelf bij te houden.

Ondanks dat elk bericht wordt afgesloten met het regeltje dat ik dergelijke meldingen kan annuleren door te kijken bij mijn profielen, en het daar vervolgens uit te schakelen, heb ik dit nog steeds niet kunnen vinden.

In "My profile" staat bijna links bovenaan:

 

Inform me of new features and changes to the web site.

Send me a weekly emailer of new caches in my area.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan, ik krijg deze mailtjes bijna dagelijks. Kan best zijn dat ik op .com moet zijn, zoals we weten hebben we twee domeinen waarin we wroeten. Da's handig zeg maar.

Verder heb ik geen vinkje staan bij wat Jan bedoeld.

Verder betreft het hier geen melding dat je een prive bericht hebt ontvangen. Die staat bij mij gewoon uit.

Ik heb ondertussen het advies van vriespuntje nagelopen, en jawel, daar stond 1 item genoemd die ik nu verwijderd heb. Waarschijnlijk was dit de truc, dat weten we dan voor de volgende keer.

Mocht ik hier niet meer op terugkomen, dan was dit de oplossing. Bedankt. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och, krijg tegen de 1000 emailtjes per week van geocaching.com.

 

Alle caches die gelogd worden en in mijn watchlist staan worden naar mij toe gemaild en alle andere zaken waar ik op geabonneerd ben op .com en op .nl

 

Alleen, ik krijg geen berichten als er hier op het forum iets wordt geplaatst en waar ik ook in schrijf. De Fee krijgt dat wel en heeft gelijke instellingen als ik.

 

Ook krijg ik sinds kort geen email meer dat er iemand mijn een persoonlijk bericht heeft gestuurd, en dat vind ik storend. Je moet ten alle tijde gewaarschuwd worden als er een PB is. Ik heb verd. die box bijna dagelijks vol zitten de laatste tijd en zie toevallig soms staan dat ik 1 of meerdere berichten heb.

Kijk zie je wel, zitten er al weer 7 in.

 

GRTZ

 

Kruimelbak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook krijg ik sinds kort geen email meer dat er iemand mijn een persoonlijk bericht heeft gestuurd, en dat vind ik storend. Je moet ten alle tijde gewaarschuwd worden als er een PB is. Ik heb verd. die box bijna dagelijks vol zitten de laatste tijd en zie toevallig soms staan dat ik 1 of meerdere berichten  heb.

Kijk zie je wel, zitten er al weer 7 in.

Kijk dat is dus wat ik bedoel.

Berichten volgen hoef/wil ik geen mailtjes van, wel van me PBtjes want die zie ik nu vaak veel te laat en zit die om de haverklap bijna vol zonder dat ik dat heb gezien.

 

Nu heb ik dit problempje bij een modder etertje neergelegd. Inmiddels heb ik 2 mailtjes binnen van bericht volgen van deze thread. En dat was eigenlijk niet wat ik bedoelde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu heb ik dit problempje bij een modder etertje neergelegd. Inmiddels heb ik 2 mailtjes binnen van bericht volgen van deze thread. En dat was eigenlijk niet wat ik bedoelde.

En dat modder etertje wat ik pbtje heb gestuurd heeft dat niet gedaan. Vreemd...2 mailtjes van iets wat ik niet wil en niemand weet hoe dat kan en wie dat heeft gedaan.

Maar wat ik wel wil, een mailtje als ik een PMtje krijg, werkt nog niet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...