8BG Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 Les 1: Hebt Uw beschrijvingen ruim van te voren!Ook ik heb het pas geleerd nadat ik weer eens te laat was. Les 2: Gij zult voor u vertrekt controleren of de cache nog actief is. Daar zijn wij ook pas achter gekomen toen het te laat was. Nog een les uit de praktijk : controleer voor vertrek of iedereen die mee wil daadwerkelijk in de auto zit
Micky Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 B.T.W.: Als je de naam van de cache weet die je wilde gaan doen, kun hem bij Google opzoeken. Volg dan niet de aangeboden link, maar klik op 'In cache' (). Dan krijgt je een oudere, door Google gearchiveerde versie voor de kiezen. Ricky (de betere wederhelft van Micky)
8BG Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 Alternatief, als je nog een aantal TB's in bezit hebt, is een ruilrondje langs reeds bekende caches, en daar steeds swappen. Inderdaad. Zo had ik het nog niet bekeken.
8BG Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 Nu we toch hier met zijn allen zitten en niet kunnen cachen: Waarom niet een spelletje interactief, virtueel dobbelen. Ik dobbel virtueel een 4 (vier).
hoppertje Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 Nu we toch hier met zijn allen zitten en niet kunnen cachen: Waarom niet een spelletje interactief, virtueel dobbelen. Ik dobbel virtueel een 4 (vier). Nou dan doe ik mee. Heeee kijk es aan ik gooi een 6
Gast diamant Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 Als jullie echt radeloos met handen in jullie haar zitten vanwege het niet kunnen doen van nieuwe caches, wil ik nu wel even een cache neerleggen op N 52.06.99 E5.08.84
hoppertje Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 Als jullie echt radeloos met handen in jullie haar zitten vanwege het niet kunnen doen van nieuwe caches, wil ik nu wel even een cache neerleggen op N 52.06.99 E5.08.84 Istie ook al goedgekeurd dan? dat zou wel heel erg snel zijn.
Gast diamant Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 Als jullie echt radeloos met handen in jullie haar zitten vanwege het niet kunnen doen van nieuwe caches, wil ik nu wel even een cache neerleggen op N 52.06.99 E5.08.84 Istie ook al goedgekeurd dan? dat zou wel heel erg snel zijn. vanwege de noodsituatie wordt het wel een kaboutercache
stekelsteef Geplaatst 27 oktober 2004 Geplaatst 27 oktober 2004 Hallo allemaal, Ook wij (stekelsteef) hebben een cache geplaatst en zitten te wachten op goed keuring zodat hij op het net geplaatst wordt. Dit wachten duurt nu al een week. Moeten we nu nog langer wachten of hem verwijderen en opnieuw beginnen? Groeten Stephan Mirjam en Ilse
Team Gelaen Geplaatst 27 oktober 2004 Geplaatst 27 oktober 2004 Hoi, Ik denk dat nog even wachten loont. Ik heb ongeveer 5 dagen gewacht op de eerste reactie. Wat vragen beantwoord, hoop het het nu sneller gaat. Anders wellicht een mailtje sturen naar hawkeyes en/of Gimli. Jan
kroep loekies Geplaatst 29 oktober 2004 Auteur Geplaatst 29 oktober 2004 mijn cache is inmiddels goedgekeurd en in gebruik genomen. nu vind ik bij de cachekaarten mijn stipje niet. moetìe nog komen? duurt dat altijd wat langer ofzo? bij map it staat hij wel en ook in de lijst van nieuwe caches. wie weet het?
Team Gelaen Geplaatst 29 oktober 2004 Geplaatst 29 oktober 2004 hoi, dat duurt even, op de kaarten op de nl site staat hij binnen een dag. De kaartjes in de cache listing laten blijkbaar een tijdje op zich wachten. Jan
MegaHeks Geplaatst 29 oktober 2004 Geplaatst 29 oktober 2004 mijn cache is inmiddels goedgekeurd en in gebruik genomen. nu vind ik bij de cachekaarten mijn stipje niet. moetìe nog komen? duurt dat altijd wat langer ofzo? bij map it staat hij wel en ook in de lijst van nieuwe caches.wie weet het? Welke cache..??
kroep loekies Geplaatst 29 oktober 2004 Auteur Geplaatst 29 oktober 2004 ja sorry, het gaat om ooievaarspad. op N 53° 05.244 E 006° 54.096. deze zie ik dus niet op de NL site staan. of ziet iemand zijn eigen geplaatste caches niet?
kroep loekies Geplaatst 29 oktober 2004 Auteur Geplaatst 29 oktober 2004 ik zal geduldig wachten tot dat het zover is. dank jullie wel
Aanbevolen berichten