Spring naar bijdragen
  • 0

.LOC files en ozi

Vraag

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Ik heb nog niet ontdekt hoe dat zou moeten in Ozi maar er is een ander progje wat je wel kan gebruiken :(

En dat progje is EasyGPS. Gewoon ff googelen en dan downloaden. Het is freeware ;)

Een leuk feauture ervan is dat je gewoon een cache kan aanklikken en dan meteen de link kunt openen in je browser.

• 0
Geplaatst

Misschien wordt het in dit forum tijd voor wat meer vastgezette topics en uitleg.

Leren zoeken is misschien ook wel leuk.

20 keer in de week dezelfde vraag gaat een beetje vervelen.

Wil je zooi van caches omzetten: Gartrax, EasyGPS en GSAK.

Kies je favoriet...

Misschien is een uitleg van het verschil tussen LOC-files en GPX-files ook wel handig.

BTW, lang zoeken? Vraag me af waar je dan gezocht hebt.

Doe zelf net een google (weet je wel? www.google.nl??) op "convert loc ozi" en de 2e link al krijg ik Geo2Ozi, met daaronder een stukkie tekst met als kernpunten "geocaching.com" "Ozi Explorer" en "Waypoints".

Geo2Ozi is tegenwoordig bekent als GSAK (een heerlijk programma naar mijn mening), wat ook op DEZE LINK wordt aangegeven.

Beter leren zoeken dus. Cursusdata worden later bekendgemaakt :(

(BTW, alle sarcastische opmerkingen moet je natuurlijk met een korrel zout nemen, en niet persoonlijk opvatten) ;)

• 0
Geplaatst

Ik geef dmace helemaal gelijk :(

Gewoon ff googelen met de juiste keywords leverd vaak al op wat je wil hebben.

Op die manier zijn zoveel problemen op te lossen.

Zelf heb ik nog niet de behoefte gehad om loc files om te zetten naar eeen formaat wat bruikbaar is voor Ozi maar wie weet in de toekomst ;)

dmace bedankt voor de link !

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...