Geothean Geplaatst 15 oktober 2004 Share Geplaatst 15 oktober 2004 Bij Cachepaginas en TB Paginas zie je rechts bovenin staan "xx account(s) watching this cache." Is er ook een mogelijkheid om te zien wie dat zijn? of ben ik nu te nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 15 oktober 2004 Share Geplaatst 15 oktober 2004 Nee je kan dat niet zien. En nee je bent niet te nieuwsgierig. Ik wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geothean Geplaatst 15 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2004 Nee je kan dat niet zien. En nee je bent niet te nieuwsgierig. Ik wel hmm, jammer, nou ja daar zullen we mee moeten leren leven dan. Bedankt en dan gaan we nu maar eens ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 16 oktober 2004 Share Geplaatst 16 oktober 2004 Kijk voor een tip naar de bijdrage van 8BG in dit draadje: watch-list Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 17 oktober 2004 Share Geplaatst 17 oktober 2004 Is er ook een mogelijkheid om te zien wie dat zijn? of ben ik nu te nieuwsgierig. Laat ik nou net zo nieuwsgierig zijn en het erg jammer vinden dat je niet kunt zien wie dat zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geothean Geplaatst 17 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2004 Kijk voor een tip naar de bijdrage van 8BG in dit draadje:watch-list Ja, das wel lachen, .... leuk verzonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rhgs Geplaatst 20 oktober 2004 Share Geplaatst 20 oktober 2004 Dan kun je beter een note met een URL verwijzing sturen. De watchers gaan hier naartoe en komen op een pagina waar je normaal niet bijkunt EN waar je een NETSTAT countertje op hebt staan. Heb je in elk geval zijn/haar IP adres en kun je beredeneren of ie in de buurt zit of toch verder weg. Maar exact weten doe je het nooit tenzij je hem/haar tot een mailtje kunt verleiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden