deBruineBeren Geplaatst 15 oktober 2004 Share Geplaatst 15 oktober 2004 Ik vindt het Forum de laatste tijd nog al traag geworden. Het duurt soms wel 10 seconden voor dan het gevraagde topic wordt geopend. En dan nog een 10 - 20 seconden eer dat alle Smilies zijn geladen. Ik gebruik zo op een dag verschillende computers met verschillende breedband verbindingen dus daar ligt het niet aan. Zijn er meer mensen met deze klacht. Of ligt het toch echt aan mij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 15 oktober 2004 Share Geplaatst 15 oktober 2004 Ik heb er *nog* geen last van gehad. Cache gecleaned? Anti4us / firewall goed ingesteld? Cookies? HDD gedefragmenteerd? Want hier heb ik er nog geen last van gehad, op een ander forum wel, en bovenstaande hielp wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
deBruineBeren Geplaatst 15 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2004 Zo te zien raakt er nog al wat data kwijt onderweg. Van de 100 keer, 51 keer tolal loss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mgr Geplaatst 15 oktober 2004 Share Geplaatst 15 oktober 2004 Hier geen traagheid te bespeuren... Gr.M. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 15 oktober 2004 Share Geplaatst 15 oktober 2004 Fout! (van mij) Je verbinding naar je provider (World Acces? Wanadoo?) verliest pakketjes. Bel je provider, of reset je modem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 15 oktober 2004 Share Geplaatst 15 oktober 2004 Ik heb ook geen klagen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden