Spring naar bijdragen

linken homepage


fryslân boppe

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

<p>Ja dat is mogelijk hier zie je een linkje naar de "Wantij cache":

<a href="http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=061ed3e5-6bbe-43d4-af3a-693071701ece&log=y&decrypt=">

<<< Linkje naar de Cache >>></a></p>

<p>En dit is een linkje naar mijn log:

<a href="http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=5239cd76-18d2-4a2d-ac16-5e9b21313acd">

<<< Mijn logje van de Wantij Cache >>></a></p>

 

Plaats bovenstaande in een html pagina en kijk :huh:

 

O vergeten maar je bedoelt natuurlijk de .COM site?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het mogelijk om de, via www.geocaching.nl, gelogde caches automatisch in een eigen website te publiceren  ??

In principe is het antwoord JA. Als je op deze pagina met je gevonden caches kijkt, zie je een voorbeeld.

 

Maar, het is niet eenvoudig om het te maken. Als je het alleen voor je eigen site wilt hebben is het minder werk om het handmatig te doen dan om het te automatiseren. Zeker als je niet het risico wil lopen dat je na een vakantie er achter komt dat het helemaal niet meer werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bedoelt dat iedereen zomaar kan linken naar de GC database? Kan ik bijvoorbeeld MySQL queries uit die db halen? Of mogen 'we' queries maken uit de GC.nl database? Zou ook heel mooi zijn!!

 

Gr.M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bedoelt dat iedereen zomaar kan linken naar de GC database? Kan ik bijvoorbeeld MySQL queries uit die db halen?

Wat ik bedoel te zeggen is dat als je niet over een database beschikt met daarin de goede informatie en je kunt ook niet gebruik maken van een script die dynamisch de data voor je vertaalt, het handiger is je lijst met de hand aan te vullen dan om veel energie te steken in het ontwikkelen en onderhouden van de eerder genoemde zaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...