Spring naar bijdragen

(Il)legaal


Aanbevolen berichten

Das waar maar, maar er worden ongewild ook opnames gemaakt van ander personen die dat niet willen

Bedoel je als je op 4 mei om 20:00 die op de Dam wilt loggen? :thumbup:

Nee, want daar ben je niet herkenbaar. :yes:

 

Het enige wat ik me afvraag is hoe het zit met camera's zoals die in het WTC waarbij je jezelf moet fotograferen op het perron van de sneltram. Dat zijn eigenlijk overzichtscamera's, maar met voldoende resolutie om herkenbaar te worden gespot.

Misschien moeten die een limiet qua inzoomen krijgen???

Hmmm, wat dan met de camera;s die in de vele winkelcentra's opgesteld staan, of ieder tankstation of bij ieder pinautomaat en in ieder bank. Niet te vergeten de, nu inmiddels verdekt opgestelde, camera's in supermarkten zoals het Laurusconcern (o.a. SuperdeBoer).

Ik sprak laast met een supermarktmedewerker die wist te vertellen dat bepaalde, vaste klanten, vaker gevolgd werden dan andere. Reden was dat deze klanten nogal eens een bepaalde hobby hebben. Nee, niet het stelen, maar het boren in de neus of het scratchen aan de kont.

Er schijnt geturft te worden. Wat er met de winnaar gebeurt is mij onbekend ;)

Op al die camera's ben je supergoed te herkennen en je ziet niet altijd dat je wordt gefilmd.

 

Alles mag, zolang het niet verboden is... ;)

 

GRTZ

 

Kruimeldief, altijd verscholen in een regenjas met hoed en zonnebril en meestal verdacht als "vieze man".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Deze webcam is na kritiek vanuit dit forum opgedoekt.

Ik denk dat ik die in Haarlem ook maar weghaal van de server.  :thumbup:

Dus als je kritiek krijgt, dan stop je met de activiteit? Jammer.

Als mensen denken dat ze niet gevolgd/gefilmd worden op diverse plekken, al dan niet aangekondigd, hebben ze een bord voor hun kop! Het is net als Kruimel schrijft. Overal hangen die dingen, straks zelfs langs de snelweg. En dan ga jij ze weghalen??!

 

Om terug te gaan naar het topic, het plaatsen van webcams waarbij mensen gefilmd worden is toch niet illegaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...