Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Voor een aanstaande mystery cache heb ik een "interactief" WP label ontworpen. Het is een printplaatje van ca 25x80 mm waarmee op ludieke wijze een waypoint kan worden uitgelezen. ;)

Het plaatje heeft schroefgaten dus ik kan het vast schroeven. Er zijn echter ook plekken waatr ik het label op onopvallende plaats wil vastlijmen. ( BV aan de achterkant van een brandkraan bordje ( zo'n kleine betonnen "Menhir").

Weet iemand waar dat het beste mee kan?

Epoxy printplaat op beton, gegalvaniseerd staal, of gelakt staal lijmen?

In elk geval heel goed ontvetten....

Ik dacht zelf aan siliconenkit ( azijnzuur type ).

Wie heeft hier ervaring mee?

Andries pe1bmc

Geplaatst
Montagekit?! Weet alleen niet hoe zich dat buiten houdt.

Is inderdaad een goed idee. 't Is stevig, makkelijk te gebruiken, voor (bijna) alle materialen (alleen piepschuim enzo lijmt het niet), en ook voor buiten (+ vorstvrij enz.). Het enige nadeel is dat het een nogal een klodder lijm is, het is geen alleslijm uit zo'n doorzichtig flesje. Je krijgt dus een dot, en als je het aandrukt kan het aan de zijkanten buiten het plaatje komen, maar als je dit weet weet je ook dat je er niet te veel op moet doen, probleem verholpen dus. ;)

Nog een voordeel: je kan het gewoon in een tube kopen, geen gekloot met kitpistolen dus! :o

Groetjes Quaerens ;)

-------->

Oja, voordat je denkt dat ik uit m'n nek praat, ik ben even naar de kast op de gang gelopen om het even te tjekken :o

Geplaatst

"Tien Seconden Lijm" werkt ook wellicht ...

Pas op voor je vingers, anders ben je een levend cache geworden totdat de brandweer en GGD je los komen snijden. ;)

Geplaatst

Ik vraag mijn vader wel even die is metaalbewerker en heeft wel verstand van metaal op andere oppervlakten lijmen, vanmiddag krijg je antwoord.

===

Joep

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...