Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
"hoe lang duurt het tegenwoordig".

"Tegenwoordig" wordt tijden en zo hier bijgehouden:

dit draadje

En in dit forum onderdeel worden ook meer dingen bijgehouden wat betreft reviewers enzo....

Groeten remco

Volgens mij is dit in het geheel geen antwoord op de gestelde vraag.

Als je naar dat draadje gaat met al die grijze vlakken dan kan ik nergens uit opmaken hoe lang het duurt om een cache te approven.

Er wordt namelijk gevraagd of zoiets een week duurt of twee weken of drie weken.

De bedoeling is dat als hier gesteld wordt dat het 3 weken duurt, dan gaat men na drie weken vragen waar hun approval blijft. De bedoeling is dus dat men niet te vroeg aan de mouw wil hangen van de approver.

Dan kom jij met een voorbeeld van een draadje ergens gemaakt in juni met wat grijze vlakken en daar moet men dan de tijd uithalen?

Trouwens, voor mij en voor zeer vele mannen een zeer moeilijk systeem om de tijdsduur te lezen.

GRTZ

Kruimeldief

Geplaatst
hopelijk nu wel duidelijk en wat bedoel je precies met de grijze vlakken????

Ik denk dat kruimeldief bedoelt dat er sommige kleurenblinden zijn, die echt totaal geen kleur zien, bijv. grijs.

Gelukkig heb ik dat niet :rolleyes: Ik haal gewoon alles door elkaar.

Geplaatst
wat bedoel je precies met de grijze vlakken????

Het zouden gewoon plaatjes moeten zijn, maar misschien heb je dat uit staan in je profiel op dit forum...

Groeten remco

Het is niet echt grijs, zo noem ik het maar. :rolleyes: Maar ik kan er geen soep van koken. Heb moeite met groen.

1.300.000 Nederlanders hebben een afwijking in het goed kunnen zien van kleuren of zijn kleurenblind.

Ik snap ook niet waarom het met gekleurde vlakken moet. Je hebt er 3 of 4 verschillende.

Ik moet eerst goed kijken wat voor kleur ik zie en hopen dat het goed is en dan weer bedenken wat een eventuele kleur inhoudt.

Met de keuze uit 4 had je toch ook I II III IV kunnen doen?

GRTZ

Kruimel

Geplaatst

Remco,

Ik zit al sinds dinsdag te wachten op dat mijn cache geapproved word. Er ken zelfs iemand die al vanaf maandag wacht!! Wanneer je geen tijd (lees zin) hebt om caches te approven, had dan bedankt voor deze job, er zijn mensen genoeg die wel tijd en zin hebben om caches binnen 48 uur te approven. (Ik las ergens dat het wel 48 uur kon duren, ik wacht nu al 120 uur)

Gegroet!

Martin

Geplaatst

120 uur !!!

Dat stelt nog niets voor

Achteraan sluiten dan maar , en niet voorpiepen

Gewoon op je beurt wachten

Er zijn nog XXX wachtende voor U.

Alles sal rech kom.

Geplaatst
Remco,

Ik zit al sinds dinsdag te wachten op dat mijn cache geapproved word. Er ken zelfs iemand die al vanaf maandag wacht!! Wanneer je geen tijd (lees zin) hebt om caches te approven, had dan bedankt voor deze job, er zijn mensen genoeg die wel tijd en zin hebben om caches binnen 48 uur te approven. (Ik las ergens dat het wel 48 uur kon duren, ik wacht nu al 120 uur)

Gegroet!

Martin

Boeit dat nou of het 3 dagen duurt of 7 dagen. Komt het nou echt op die paar dagen aan? Volgens mij wordt het onderschat hoeveel aanvragen de approvers te verwerken krijgen en hoeveel werk hier in zit.

Geduld is een schoone zaak ;)

Geplaatst

Ik citeer: Elke cache moet eerst goedgekeurd worden door vrijwilligers voordat hij zichtbaar is op de site. Dit controleren kan 24 tot 48 uur duren.

Hou je dan daar ook aan!!

Geplaatst
Mij maakt het niet uit wanneer mijn cache's uitkomen

Als ze maar uitkomen.

Precies dat vind ik nou ook.

Tja, ik heb ze nu eenmaal zo snel mogelijk geapproved en ik denk met mij vele, verschil moet er wezen.

Geplaatst
door vrijwilligers

Precies, door vrijwilligers.

Dus misschien minder mopperen, anders zijn er misschien opeens helemaal geen vrijwilligers meer die jou caches goedkeuren...? ;)

Geplaatst
door vrijwilligers

Precies, door vrijwilligers.

Dus misschien minder mopperen, anders zijn er misschien opeens helemaal geen vrijwilligers meer die jou caches goedkeuren...? ;)

Jawel hoor!! Ik heb er genoeg horen klagen o.a. VUTters die wel graag willen, maar niet worden benaderd, dussssss, daarom!!

Geplaatst

Hoeveel Approvers hebben we eigenlijk in Nederland?

Volgens dit Forum zijn er slechts 2: Hawkeyes en Gimli.

Misschien tijd voor een extra reviewer?

Geplaatst
Hoeveel Approvers hebben we eigenlijk in Nederland?

Volgens dit Forum zijn er slechts 2: Hawkeyes en Gimli.

Misschien tijd voor een extra reviewer?

Ja! Dat is precies wat ik bedoel; wie bepaalt wie er approver word?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...