Kruimeldief Geplaatst 10 oktober 2004 Geplaatst 10 oktober 2004 "hoe lang duurt het tegenwoordig". "Tegenwoordig" wordt tijden en zo hier bijgehouden: dit draadje En in dit forum onderdeel worden ook meer dingen bijgehouden wat betreft reviewers enzo.... Groeten remco Volgens mij is dit in het geheel geen antwoord op de gestelde vraag. Als je naar dat draadje gaat met al die grijze vlakken dan kan ik nergens uit opmaken hoe lang het duurt om een cache te approven. Er wordt namelijk gevraagd of zoiets een week duurt of twee weken of drie weken. De bedoeling is dat als hier gesteld wordt dat het 3 weken duurt, dan gaat men na drie weken vragen waar hun approval blijft. De bedoeling is dus dat men niet te vroeg aan de mouw wil hangen van de approver. Dan kom jij met een voorbeeld van een draadje ergens gemaakt in juni met wat grijze vlakken en daar moet men dan de tijd uithalen? Trouwens, voor mij en voor zeer vele mannen een zeer moeilijk systeem om de tijdsduur te lezen. GRTZ Kruimeldief
Jan en Jany Geplaatst 10 oktober 2004 Geplaatst 10 oktober 2004 Volgens Haweyes keurt hij ook op zondag_ochtend Maar vandaag niet , terwijl hij wel zat te surfen op het forum.
Zero CooL Geplaatst 10 oktober 2004 Geplaatst 10 oktober 2004 hopelijk nu wel duidelijk en wat bedoel je precies met de grijze vlakken???? Ik denk dat kruimeldief bedoelt dat er sommige kleurenblinden zijn, die echt totaal geen kleur zien, bijv. grijs. Gelukkig heb ik dat niet Ik haal gewoon alles door elkaar.
Kruimeldief Geplaatst 10 oktober 2004 Geplaatst 10 oktober 2004 wat bedoel je precies met de grijze vlakken????Het zouden gewoon plaatjes moeten zijn, maar misschien heb je dat uit staan in je profiel op dit forum... Groeten remco Het is niet echt grijs, zo noem ik het maar. Maar ik kan er geen soep van koken. Heb moeite met groen. 1.300.000 Nederlanders hebben een afwijking in het goed kunnen zien van kleuren of zijn kleurenblind. Ik snap ook niet waarom het met gekleurde vlakken moet. Je hebt er 3 of 4 verschillende. Ik moet eerst goed kijken wat voor kleur ik zie en hopen dat het goed is en dan weer bedenken wat een eventuele kleur inhoudt. Met de keuze uit 4 had je toch ook I II III IV kunnen doen? GRTZ Kruimel
matje21 Geplaatst 10 oktober 2004 Geplaatst 10 oktober 2004 Remco, Ik zit al sinds dinsdag te wachten op dat mijn cache geapproved word. Er ken zelfs iemand die al vanaf maandag wacht!! Wanneer je geen tijd (lees zin) hebt om caches te approven, had dan bedankt voor deze job, er zijn mensen genoeg die wel tijd en zin hebben om caches binnen 48 uur te approven. (Ik las ergens dat het wel 48 uur kon duren, ik wacht nu al 120 uur) Gegroet! Martin
Jan en Jany Geplaatst 10 oktober 2004 Geplaatst 10 oktober 2004 120 uur !!! Dat stelt nog niets voor Achteraan sluiten dan maar , en niet voorpiepen Gewoon op je beurt wachten Er zijn nog XXX wachtende voor U. Alles sal rech kom.
hoppertje Geplaatst 10 oktober 2004 Geplaatst 10 oktober 2004 Remco, Ik zit al sinds dinsdag te wachten op dat mijn cache geapproved word. Er ken zelfs iemand die al vanaf maandag wacht!! Wanneer je geen tijd (lees zin) hebt om caches te approven, had dan bedankt voor deze job, er zijn mensen genoeg die wel tijd en zin hebben om caches binnen 48 uur te approven. (Ik las ergens dat het wel 48 uur kon duren, ik wacht nu al 120 uur) Gegroet! Martin Boeit dat nou of het 3 dagen duurt of 7 dagen. Komt het nou echt op die paar dagen aan? Volgens mij wordt het onderschat hoeveel aanvragen de approvers te verwerken krijgen en hoeveel werk hier in zit. Geduld is een schoone zaak
Jan en Jany Geplaatst 10 oktober 2004 Geplaatst 10 oktober 2004 Mij maakt het niet uit wanneer mijn cache's uitkomen Als ze maar uitkomen.
matje21 Geplaatst 10 oktober 2004 Geplaatst 10 oktober 2004 Ik citeer: Elke cache moet eerst goedgekeurd worden door vrijwilligers voordat hij zichtbaar is op de site. Dit controleren kan 24 tot 48 uur duren. Hou je dan daar ook aan!!
hoppertje Geplaatst 10 oktober 2004 Geplaatst 10 oktober 2004 Mij maakt het niet uit wanneer mijn cache's uitkomen Als ze maar uitkomen. Precies dat vind ik nou ook.
matje21 Geplaatst 10 oktober 2004 Geplaatst 10 oktober 2004 Mij maakt het niet uit wanneer mijn cache's uitkomen Als ze maar uitkomen. Precies dat vind ik nou ook. Tja, ik heb ze nu eenmaal zo snel mogelijk geapproved en ik denk met mij vele, verschil moet er wezen.
joris Geplaatst 10 oktober 2004 Geplaatst 10 oktober 2004 door vrijwilligers Precies, door vrijwilligers. Dus misschien minder mopperen, anders zijn er misschien opeens helemaal geen vrijwilligers meer die jou caches goedkeuren...?
matje21 Geplaatst 10 oktober 2004 Geplaatst 10 oktober 2004 door vrijwilligers Precies, door vrijwilligers. Dus misschien minder mopperen, anders zijn er misschien opeens helemaal geen vrijwilligers meer die jou caches goedkeuren...? Jawel hoor!! Ik heb er genoeg horen klagen o.a. VUTters die wel graag willen, maar niet worden benaderd, dussssss, daarom!!
dmace Geplaatst 10 oktober 2004 Geplaatst 10 oktober 2004 Hoeveel Approvers hebben we eigenlijk in Nederland? Volgens dit Forum zijn er slechts 2: Hawkeyes en Gimli. Misschien tijd voor een extra reviewer?
matje21 Geplaatst 10 oktober 2004 Geplaatst 10 oktober 2004 Hoeveel Approvers hebben we eigenlijk in Nederland? Volgens dit Forum zijn er slechts 2: Hawkeyes en Gimli. Misschien tijd voor een extra reviewer? Ja! Dat is precies wat ik bedoel; wie bepaalt wie er approver word?
Aanbevolen berichten