Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
dat zullen weinig nieuwe cache´s worden van het weekend. Jammer.

Zou ik nog even niet durven zeggen. Mij valt wel op dat er meestal richting het weekend weer flink geapproved wordt. Er *kan* dus nog van alles gebeuren...schpannend.

Succes,

M.

Gast Yvonne (GOTCHA)
Geplaatst
dat zullen weinig nieuwe cache´s worden van het weekend. Jammer.

Je gaat me toch niet vertellen dat je op nieuwe zit te wachten omdat je alle cache binnen een straal van 100 km van je woonplaats al gedaan hebt?

Geplaatst
Je gaat me toch niet vertellen dat je op nieuwe zit te wachten omdat je alle cache binnen een straal van 100 km van je woonplaats al gedaan hebt?

:thumbup: Ikkuh wel,

Een maagdje heeft voor mij veel meerwaarde dat ik er wel graag een stukje voor omrij je moet toch ergens gek van zijn toch.

En er is al door een bepaalde Tam Tam medegedeeld dat er een maagdje op mij zou zitten te wachten als ik maar snel genoeg was, weet Yvonne (GOTCHA) er meer van????

Verder is het altijd leuk om in het ontmaagdings strijd een goeie collega concurrent te hebben.

Dus kommaarop zou ik zeggen

Barny

Die in een straal van 15,8 Km nog 20 to doe caches heeft staan maar waar van 1 een tijdje alleen voor leden was dus het ontmaagden mij niet werd gegund (en nu dus is vrijgegeven voor het gewone volk Joepieeeeeee :blink: ) en 4 spookjes dus waar geen kissie ligt en nog 7 vraagtekentjes waar daar weer 3 in het buitenland rondzwerven dus ook nog lange niet kan loggen en er nog 3 zijn die ik ook nooit zelf zonder hulp kan oplossen en nog eentje waarvan ik wel de eindcoords heb meer ff wacht tot dat ik een andere cachetocht ga aflopen en daar Déjà vu ook nog langskom (heb ik ergens gelezen)

De dichtstbijzijnde heeft gister een hunter gelopen en gerekend, en als DIE het kan dan moet ik er ook maar aan geloven

Geplaatst

Nee maar ik heb er zelf een paar geplaatst.

Geplaatst
Zijn de twee nederlandse approvers op vakantie dan? Ik heb al een PM verzonden maar daarop krijg ik geen reactie.

Volgens mij de ene druk en de andere tijdelijk niet beschikbaar ivm omstandigheden. Ik ben niet de juiste persoon om de details te verstrekken.

Denk er aan dat je met vrijwilligers te maken hebt. Stress in je werk, da's een kwestie van pech. Stress in je hobby lijdt/leidt tot beëindiging ervan.

Geplaatst
Een maagdje heeft voor mij veel meerwaarde dat ik er wel graag een stukje voor omrij je moet toch ergens gek van zijn toch.

Maak je borst maar vast nat Barny

Als die nieuwe van mij uitkomt.

Tip : Doe alvast maar overal nieuwe batterijen in. ;)

• 2 weeks later...
Geplaatst

Ik heb dit draadje goed gelezen, maar nog geen antwoord gezien op de vraag, "hoe lang duurt het tegenwoordig".

Niet dat ik zo ongeduldig ben, maar een richtlijn zou een goede indicatie geven, over het tijdstip wanneer is het zinnig om een pm'tje te gaan versturen.

Kijk als het normaal gesproken 3 weken duurt, is het alleen maar lastig als ik na een week al mail ga versturen waar de aprove blijft.

Maar als het normaal gesproken binnen 3 dagen geregeld is, dan zou het misschien wel zinvol zijn om na een week even een mailtje te sturen.

Zoals jullie al kunnen raden natuurlijk. Mijn aanvraag is nu een week onderweg. :rolleyes:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...