andemo Geplaatst 22 september 2004 Geplaatst 22 september 2004 Heb net gpx sonar op mijn ppc geinstalleerd en net via de mail een .gpx bestandje toegestuurd gekregen van gc.com. Wat moet ik hier nu mee doen, normaal opende ik het, dan werd easy gps geopend en klikte ik op opslaan als. Ik heb geprobeerd het .gpx naar mijn ppc te kopieren, naar mijn document, maar als ik gpx sonar open, dan krijg ik een foutmelding. Wat doe ik fout en wie kan me helpen. Hiervoor gebruikte ik mobipocket, maar kreeg het idee dat gpxsonar beter werkte of makkelijker, klopt dat? Ook heb ik dat switserse nife gedownload, daar snap ik nog minder van, maar eerst maar dit.
Cachemier Geplaatst 22 september 2004 Geplaatst 22 september 2004 Heb dat probleem vroeger ook al eens gehad. Ik deed het volgende en het was verholpen : Verwijder de GPX file van je PPC. Herkopieer de GPX file (zoals je hem kreeg van GC.com) naar je Storage Card via de Windows Explorer. Dus NIET eerst openen via EasyGPS! Reset je Pocket PC en start GpxSonar op en het zou moeten werken.
andemo Geplaatst 22 september 2004 Auteur Geplaatst 22 september 2004 baal, baal, baal, gaat nog niet lukken. Krijg nu de mellding malformed gpx file xml parser error at 239347: mismatched tag en dan kan je op oke drukken of cacncel, die sorage card, bedoel je daar mijn cf card mee?
deBruineBeren Geplaatst 23 september 2004 Geplaatst 23 september 2004 Ben bang dat je .GPX bestand beschadigt is. Probeer eens een ander bestand. Of gebruik GpxView eens
andemo Geplaatst 23 september 2004 Auteur Geplaatst 23 september 2004 Klopt, ik denk ook dat dat bestand beschadigd is, want het bestand dat ik via de PM kreeg is wel leesbaar. Alleen stonden alle kolommen op elkaar geperst. Bedankt Er mee werken lukt nog niet. Op dit moment kopieer ik de bestanden naar mijn cf card. Is dat goed?
deBruineBeren Geplaatst 23 september 2004 Geplaatst 23 september 2004 Tja, dat is het nadeel van zo'n klein schermpje. Je kunt de kolommen zelf breeder of smaller maken door het zwarte balkje tussen twee kolommen te verslepen. Ik denk dat het niet uitmaakt waar je de GPX bestanden plaatst (interngeheugen / CF/ SD). Als je maar in de map "\My Documents" staan.
Aanbevolen berichten