johanvc Geplaatst 11 juli 2006 Share Geplaatst 11 juli 2006 Ik heb trouwens nog wel steeds de tik om in een vreemde omgeving naar het dak te kijken wat voor antennes er staan. Een heel bekend verschijnsel, zal wel met de besmetting van het radio virus te maken hebben. Groetjes Jan-Willem PA3FUS. het is echt overal hetzelfde haha......... ik heb zelfs een tijdje een porto mee gehad tijdens het cache'n maar daar heb je dan helemaal geen tijd voor...... groet.... johanvc -pa3HGU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FerryStreens&Fairyglitters Geplaatst 12 juli 2006 Share Geplaatst 12 juli 2006 Ik heb trouwens nog wel steeds de tik om in een vreemde omgeving naar het dak te kijken wat voor antennes er staan. Een heel bekend verschijnsel, zal wel met de besmetting van het radio virus te maken hebben. Groetjes Jan-Willem PA3FUS. Een zendamateur die zijn ogen van antennes af kan houden... Onmogelijk! In Noorwegen nog enkele mooie exemplaren gespot. :-) FerryStreens PE1PUG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Voyager Geplaatst 12 juli 2006 Share Geplaatst 12 juli 2006 Ook zo'n waarheid inderdaad. Al ben ik al 20 keer langs een antenne gekomen...de 21e keer toch weer kijken of hij er nog staat. Gestoord???? Ach...en beetje gek moet je zijn om onze hobby's te beoefenen. Zeekoeoeoe,zeekoeoeoe delta xray...papa delta 5 sierra,sierra,bravo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 12 juli 2006 Share Geplaatst 12 juli 2006 Geld deze topic ook voor 27mc-ers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Voyager Geplaatst 12 juli 2006 Share Geplaatst 12 juli 2006 Geld deze topic ook voor 27mc-ers? Natuurlijk geldt deze topic ook voor "bakkiesvolk". 80% van de zendamateurs zijn begonnen met een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 12 juli 2006 Share Geplaatst 12 juli 2006 Geld deze topic ook voor 27mc-ers? Natuurlijk geldt deze topic ook voor "bakkiesvolk". 80% van de zendamateurs zijn begonnen met een bakkie. Ik deed samen met mijn broer (Lantaarn) veel mee aan "illegale" vossejachten met onze 27mc bak onder de naam Speedy Gonzales mobiel. Lantaarn zat ook huis als Orion. Er zit toch een duidelijke overeenkomst tussen de vossejachten van toen en het cachen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FerryStreens&Fairyglitters Geplaatst 12 juli 2006 Share Geplaatst 12 juli 2006 Zolang we maar geen verzameling van 27mc aliassen aan gaan leggen vindt ik het prima. :-) Heb ook nog zo'n ding liggen. 1 keer per jaar moet die antenne op het dak en gassen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
firechief Geplaatst 25 september 2007 Share Geplaatst 25 september 2007 Is er nog een zendamateur die Firechief wil helpen met de JOTA in Harmelen. Dit gaat om 20 oktober voor 1 of 2 dagdelen. Er wordt alleen 2 meter gewerkt. Er blijft nog tijd over voor de 4 caches in ons mooie dorp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EastWoodTeam Geplaatst 25 september 2007 Share Geplaatst 25 september 2007 (bewerkt) Ook het Eastwood Team is zendamateur PD1 EBD 2 mtr en 70 cm 25 september 2007 bewerkt door EastWoodTeam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papyrus Geplaatst 25 september 2007 Share Geplaatst 25 september 2007 Vanavond kreeg ik een telefoontje van de scoutinggroep in Sint-Michielsgestel. Help.... onze "vaste" groep zendamateurs, die ons jaarlijks begeleiden, tijdens het JOTA/JOTI event zijn om persoonlijke redenen verhinderd. Mij is gevraagd of ik (een deel van) het weekend aanwezig wil zijn omdat ze iemand moeten hebben met een geldige licentie. Nu is deze hobby van mij al 1,5 jaar slapend. M'n machtiging heb ik echter nog steeds. De organisatie/programma van het weekend ligt in handen van de scouting groep. Zendapparatuur is ook beschikbaar. Misschien is er nog een andere geocacher/zendamateur in de regio die samen met mij die dag/dagen wat uren aanwezig wil zijn. Het gaat om het weekend van 19/20/21 oktober. pa3fus en/of johanvc misschien???? Of misschien nog iemand anders? Groetjes Ron PE1RUC Papyrus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ciara33 Geplaatst 25 september 2007 Share Geplaatst 25 september 2007 Al ben ik al 20 keer langs een antenne gekomen...de 21e keer toch weer kijken of hij er nog staat. Gestoord???? Ach...en beetje gek moet je zijn om onze hobby's te beoefenen. Ach ja die ken ik ook eentje...en dan iedere keer als hij er langs komt een verhaal vertellen dat precies hetzelfde is en blijft en dan verwonderd hij zich ook nog dat ik dat al weet... Maar verder hou ik nog steeds van hem... Ingeborg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bab2501 Geplaatst 6 maart 2008 Share Geplaatst 6 maart 2008 Ff voorstellen .... Ik ben NL12999 en mijn vader is PA1HB ===================== Alexander Blaauwgeers Website : bab2501.nl GC-Username : bab2501 Team naam : Team van Schooten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doc_nl Geplaatst 7 maart 2008 Share Geplaatst 7 maart 2008 doc_nl alias PE2DOC meldt zich! Space_NL (één van mijn cachemaatjes) is overigens PD2SPC, en vanaf 16 april hopelijk ook F-amateur. Opgeven voor het examen kan trouwens t/m 18 maart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElineK Geplaatst 7 maart 2008 Share Geplaatst 7 maart 2008 PD4ELI , ik ben dus ook zendamateur, al voor 16 maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
der-rudi Geplaatst 7 maart 2008 Share Geplaatst 7 maart 2008 PE1HLV is ook van de partij (al een jaar of 26 zendamateur) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden