Spring naar bijdragen

Maakt import GPS vanuit US iets uit voor gebruik in Europa


Gast Berra

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ontvangst van satelieten maakt niks uit. Immers, GLOBAL Positioning System ;)

Ontvangst van je pakketje/garantievoorwaarden wel. Denk niet dat je garantie krijgt bij de nederlandse importeur op jouw USA-apparaat.

Ik zeg maar zo: goedkoop is duurkoop. Ik heb intussen alle voordelen van een prima importeur kunnen ervaren. Mijn Legend had last van kapotte lijm onder de rubbers en een streepjescode-scherm. Vervangen door een nieuwe ;) . Moet je eens in de US proberen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En denk ook eens aan de 19% BTW en 4% invoerrechten die je moet betalen... Nee, het kan niet snel uit. Ik zou zoiets nooit in de US kopen. Wellicht (als ik geen service hoef) bij een dozenschuiver uit de EEG, want dan heb je geen invoerrechten en gewoon europese garantie. Maar als het maar 10% scheelt of zo, koop ik lekker in Notter. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm..waarschijnlijk hebben jullie beiden gelijk, ofschoon, als totaal bedrag, dus inclusief invoer en BTW + vrachtkosten kom ik op Eur 451 voor zo'n 60CS en dat is toch wel plm Eur 150 minder dan in Europa.

Gezien de te verwachten service vanuit US, zal ik waarschijnlijk die Eur150 méér gaan betalen..... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de uitdaging is dat je wel fabrieksgarantie krijgt, in plaats van de goede service van sailtron.

dus opsturen naar de garmin club in de usa...

duurt even en verzendkosten mag je dan zelf betalen...

als je toevallig een maandagmorgenmodel hebt van de nederlandse importeur is de service erg goed..

zie hierover ook de postjes in het forum.... (ff zoeken met de zoekmachine)

daarnaast ga je de basiskaart van europa missen! soms toch wel prettig hoor!

 

groets,

 

Gimli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...