Quaerens Geplaatst 21 augustus 2004 Geplaatst 21 augustus 2004 Ik zat te kijken in de goodie-winkel, maar ik kan die lang stickers niet vinden, kunnen ze niet meer besteld worden?
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 21 augustus 2004 Geplaatst 21 augustus 2004 Als de winkelnerende van gc.nl voel ik mij aangesproken voor een reactie. Ja, de bumper stickers (zowel met witte achtergrond als transparant) zijn uitverkocht. Nieuwe zitten voorlropig niet in de pipeline. Maar we hebben wel die lange achterruitsticker: die is ook heel mooi. Het schiet me te binnen: tijden terug hadden we het over: 'wat moet er op de bumpersticker komen aan tekst?'. Ik kan zo gauw het draadje op dit forum niet vinden...
Quaerens Geplaatst 21 augustus 2004 Auteur Geplaatst 21 augustus 2004 Ik heb niks aan die achterruit sticker, het leek me namelijk leuk om die bumpersticker op het frame van m'n fiets te plakken, dat kan nu dus niet.
gimli Geplaatst 22 augustus 2004 Geplaatst 22 augustus 2004 geloof dat je de eerste in tijden bent voor deze sticker als ik de prof een beetje volg... probleem met stickers is dat de oplage relatief groot moet zijn voor je er betaalbaar wat mee kunt :-( groets, Gimli
MegaHeks Geplaatst 22 augustus 2004 Geplaatst 22 augustus 2004 geloof dat je de eerste in tijden bent voor deze sticker als ik de prof een beetje volg... Nou bij mij zijn ze als zoete broodjes gegaan, en je komt ze ook heel veel tegen op auto's, munitiekisten, fietsen, tupperware dozen, enz. Sommige verknipt ander in vol ornaat. Helaas ben ik er bijna door. Die ik nu nog heb bewaar ik voor mezelf.
IJskimo Geplaatst 28 september 2004 Geplaatst 28 september 2004 Ik heb mijn autootje met sticker en al verkocht. Op mijn nieuwe zit voorlopig maar een Belgisch logo dat ik heb bemachtigt op het .BE event...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden