Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

In tegenstelling tot onder andere de garmin 60 serie was het tot op heden niet mogelijk om je naam en andere voor vinders gegevens in een welkoms of ander scherm van een magellan te plaatsen.

Ik heb dit probleem bij Magellan support neergelegd met de noot dat men tegenwoordig niet snel meer iets naar de politie brengt en dat bij de confrontatie in de eerste minuten van vinden men wel de moeite zal nemen om te bellen, zodat het gevonden voorwerp kan worden opgehaald;

hier de reactie.

Goed nieuws van Magellan;

Dear Sir,

We took your interesting requests into account under the number 00004553 in order to meet your expectations and improve our products. We will keep you informed per email as soon as a new appropriate firmware update is available.

Kind regards,

Bénédicte

Magellan Customer Support: 00800 MAGELLAN

e-mail: magellansupportfr@thalesnavigation.com

Dit mede ter correctie van mijn mededeling over de terughoudendheid van Magellan in haar reacties naar klanten in mijn vergelijking tussen de garmin 60 en meridian color.

Geplaatst

Het lijkt mij gewoon op een automatisch gegenereerde respons, die standaard op elk verzoek wordt verzonden. Jouw voorstel belandt dus gewoon op de grote stapel en wordt tzt snel even doorgelezen. Met wat geluk wordt het ook daadwerkelijk behandeld.

Maar wie weet kom je er wel door heen... ben benieuwd.

Geplaatst

Hoi,

volgens mij kon je altijd all bepaalde gegevens in de welkomschermen (van de Meridians) wijzigen. Wellicht niet helemaal gesupport door Magellan zelf.

Het staat o.a. in de FAQ (v2.0) die op de meridian group op yahoo staat. Het gaat om het 'lawyer'en het 'Copyright' scherm.

Update: Copyright scherm wijziging heeft betrekking op Magellan Mapsend

Nog niet zelf geprobeerd trouwens.

Jan

Geplaatst

Ga er maar vanuit dat het gaat gebeuren.

Dit is het laatste antwoord uit een mail contact.

In meridian faq staan inderdaad mogelijkheden, maar die werken niet vanaf 5.12 bij de color o.a. en rommelen in de firmware voor het upgraden vind ik geen optie, mede doordat ik bij een upgrade die niet helemaal optimaal verliep mijn basiskaart heb ge-delete.

De firmwaresoftware is uitstekend voor deskundigen om veranderingen mee door te voeren, maar voor de leken op dat gebied onvoldoende afgeschermd om geen domme dingen te doen.

Bovendien vind ik dat Magellan het niet kan maken dat ze haar klanten overlaat aan hobbiende software jongens met alle goede bedoelingen, maar die zo als te doen gebruikelijk hun handjes er vanaf trekken op het moment dat het fout gaat. lees de noot erbij in de FAQ

Dit heb ik ze ook verteld en naar verwezen.

Vandaar dat ik er alle vertrouwen in heb dat het goed komt.

Geplaatst

Ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik weet niet of het gevaar bestaat dat je geen nieuwe firmware kunt uploaden in het geval je een corrupte firmware hebt ge-upload.

Is ook de reden dat ik het nog niet gedaan heb.

We gaan het zien.......

Ondanks de vele berichten heb ik trouwens nog geen problemen gehad met 5.35.

Jan

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...